Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:34:03 GMT

علت تلف شدن پرندگان در میانکاله

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۵۳۱

مدیر کل محیط زیست مازندران به بیان توضیحاتی درباره علت تلف شدن پرندگان در میانکاله پرداخت.

به گزارش میزان، حسینعلی ابراهیمی، مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگوی زنده شبکه خبر درباره علت تلف شدن پرندگان در تالاب میانکاله گفت: تا شب گذشته هزار و ۸۵۰ لاشه پرندگان تلف شده جمع آوری و دفن بهداشتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: امروز هم متاسفانه تعدادی لاشه دیگر جمع آوری شد و در حال شمارش لاشه‌ها و دفن بهداشتی آنها هستیم.

وی در ادامه درباره علت این تلفات گفت: هنوز سازمان دامپزشکی علت مرگ پرندگان در تالاب میانکاله را اعلام نکرده است ولی با قاطعیت اعلام کرده اند که آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان علت تلف شدن پرندگان نبوده است. سازمان دامپزشکی و مراکز علمی و دانشگاهی معتبر در منطقه حضور یافته اند و نمونه برداری‌ها انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: امروز استاندار مازندران و مدیران ستاد مدیریت بحران در منطقه حضور یافتند و بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد خرید و فروش هر گونه پرنده مهاجر تا اطلاع ثانوی در سطح استان ممنوع شود حتی پرندگانی که با پروانه شکار، شکار می‌شوند، فعالیت بازار فریدونکنار تا اطلاع ثانوی متوقف شود، شکار پرندگان آبزی در شهر نکا، بهشهر و کلوگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع شود، کلیه دستگاه‌ها همکاری لازم را برای تامین نیرو و تهیه تجهیزات برای جمع آوری پرندگان و امحای بهداشتی آن‌ها صورت دهند.

مدیر کل محیط زیست مازندران در ادامه بیان کرد: تا به امروز ۱۱ تا ۱۲ گونه پرنده در تالاب تلف شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق علت تلف شدن پرندگان میانکاله عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

آیت الله محمدی لایینی خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و افزود: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود تصریح کرد: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و گفت: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند گفت: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی افزود: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.

دیگر خبرها

  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود