Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ جهانی کاراته با حضور ۷۰۳ کاراته کا از ۹۳ کشور جهان از روز جمعه چهارم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس آغاز شد و امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان رسید.

حمیده عباسعلی دختر طلایی کاراته ایران

در این دوره از مسابقات تیم ملی کاراته ایران موفق به کسب دو طلا و یک برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده عباسعلی و بهمن عسگری دو نشان طلا و صالح اباذری نیز یک نشان برنز برای تیم ملی ایران کسب کردند.

عسگری با امتیازاتی که از این مسابقات به دست آورد، کسب سهمیه خود برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را قطعی کرد.

بهمن عسگری مرد طلایی ایران که سهمیه المپیک را قطعی کرد

سارا بهمنیار نیز بعد از حضور در دیدار رده‌بندی نتیجه را به رقیب ترکیه‌ای واگذار کرد و از دستیابی به نشان برنز بازماند.

امیر مهدیزاده، امیررضا میرزایی، فاطمه صادقی، نگین باقری، علی مسکینی، طراوت خاکسار، هادی عرب، رزیتا علیپور، علی اصغرآسیابری، سجاد گنج زاده و ذبیح‌الله پورشیب دیگر کاراته کاهایی بودند که در این رقابتها توفیقی در کسب مدال نداشتند.

کد خبر 4835662

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کاراته لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه از ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پیگیری شد که حاصل تلاش تیم‌های ایران کسب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بود.
این دو رویداد در حالی برگزار شد که آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران محسوب می‌شد. دو تیم قایقرانی ایران با حداقل نفرات و به شکل یک تیم کیفی راهی توکیو و چونگجو شده بودند.
صید سه مدال و دو سهمیه برای کانوئینگ سواران در توکیو حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در بخش آب‌های آرام کسب دو سهمیه انفرادی کانو و کایاک مردان بود.
نتایج کلی قایقرانان ایران در بخش آب‌های آرام به این ترتیب است:
علی آقا میرزایی در ماده کایاک هزار متر مردان با کسب مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
نبی رضایی در ماده کانوی هزار متر مردان با کسب مدال طلا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
اما در رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه که از ۳۱ فروردین در چونگجوی کره جنوبی آغاز و امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با برگزاری فینال مواد مختلف به کار خود پایان داد. حاصل تلاش پاروزنان ایران در این بخش دو سهمیه با ارزش توسط دختران قایقران بود.
در آخرین روز این مسابقات فاطمه مجلل در ماده روئینگ زنان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اولین سهمیه را برای این رشته به نام ایران ثبت کرد.
در ادامه، تیم دو نفره زنان ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با ایستادن در رده دوم ضمن کسب مدال نقره یک سهمیه تاریخی را برای قایقرانی دونفره کشورمان از آن خود کردند. این سهمیه به دلیل تیمی بودن سهمیه برای ایران بسیار با ارزش است.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن