Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان با موضوع شناسه‌دار کردن تولیدات استان برگزار شد و در این جلسه دستگاه‌های متولی از تشکیل پرونده ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برای قاچاق کالا  در استان خبر دادند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عصر امروز دهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان برگزار شد و ابراهیم دشتیان، دبیر این کمیسیون اظهارداشت: از نیمه بهمن ماه دستگاه‌های کاشف، کالاهای موجود در بازار و انبارها را که فاقد کد شناسه هستند، طبق قانون ضبط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 8 قلم کالا داخلی و خارجی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون مایکروفر، جارو برقی و اسپلیت  مشمول این طرح شده و باید کد شناسه بگیرند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان از تشکیل 2 هزار و 300 پرونده تخلف در استان خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 30 میلیارد تومان پرونده برای متخلفان تشکیل شده که میزان کالاهای مکشوفه قاچاق نیز 4 میلیارد تومان بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

قرائت گزارش تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاپایان سال در مجلسنمایشگاه فرهنگی هنری مبارزه با قاچاق کالا در اسلامشهر برپا شد+ تصاویر499 پرونده قاچاق کالا در گمرکات استان مرکزی تشکیل شد

حسین حسن‌پور نیز از رسیدگی به 995 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان در 10 ماهه گذشته خبر داد و افزود: با رسیدگی این پرونده‌ها تا کنون بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه در حق دولت برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت 2 هزار و 300 پرونده به ارزش 30 میلیارد و 400 میلیون تومان پرونده قاچاق در استان تشکیل شد.

مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه با تأکید براینکه اخذ بارنامه شرط تردد وانت بارهای برون شهری در جاده‌ها است، بیان داشت: از 12 هزار و 107 دستگاه کامیون و وانت بار در استان فقط یکهزار و 815 وانت بار در سامانه کارت هوشمند برای حمل و نقل برون شهری ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص سهمیه سوخت به وانت بارهای برون شهری بر اساس پیمایش و اخذ بارنامه ضرورت دارد مالکان این وسایل نقلیه نسبت به ثبت نام در سامانه کارت هوشمند برای حمل و نقل برون شهری اقدام کنند.

میقانی بیان داشت: روزانه یکهزار و 700 بارنامه حمل بار در استان صادر می‌شود که 30 درصد برای حمل بار در استان و 70 درصد به مقصد خارج از استان صادر می‌شود.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم