Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش با همین روند مسابقات لیگ برتر را ادامه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از این مسابقه حضور یافت و درباره شرایط مسابقه عنوان کرد:‌

بازی زیبایی بود و دو تیم فوتبال روی زمین را بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت آبادان تیم قابل احترامی است و یک مربی جنتلمنی دارد. در جریان بازی که ۲ بر صفر شدیم، آمد به من تبریک گفت. تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. تیمی هستند که شخصیت نباختن داشته‌اند. هر دو باخت آنها در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بوده است.

مهدی تارتار ادامه داد:

کار بزرگی کردیم و بچه‌های ما زحمت زیادی کشیدند و تیم قابل احترامی را شکست دادند. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و بازیکنان هم جانانه جنگیدند. هیات مدیره هم تلاش می‌کند. درست است که تا الان قول‌هایی که داده بودند عمل نکردند، امیدوارم عمل کنند و از این به بعد با دغدغه کمتری کارمان را دنبال کنیم.

سرمربی نفت درباره عملکرد تیمش در فصل جاری تاکید کرد:

خوشحالم که هر سه تیم خوزستانی امسال توانستند موفق باشند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. کادرفنی من با وجود مشکلاتی که داشت، برای این بازی زحمت زیادی کشید.

مهدی تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در بازی با تیم های بزرگ هم می‌تواند چنین نمایشی داشته باشد، گفت:

۵، ۶ تیم برای قهرمانی بسته شده‌اند و کار سختی در هفته‌های آینده داریم. فقط از هواداران و مسئولین می‌خواهم که توقعات بالا نرود. ما تیمی هستیم که با بودجه محدودی بسته شده‌ایم. بازیکنان کم نام و نشان اما با انگیزه زیادی داریم. انتظار داریم که ما را حمایت کنند. باخت در فوتبال همیشه است و ممکن است چند هفته هم نتیجه نگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد:

به خاطر همین موضوع چند بازیکن مطرح ما جدا شدند. مشکل مالی تاثیرگذار بوده، اما کادر فنی سعی کرد بازیکنانی بیاورد که انگیزه داشته و تشنه موفقیت باشند. ببیند امید سینگ و مهدی زبیدی با چه انگیزه‌ای وارد زمین می‌شود. خوشبختانه در جذب نفرات خوب عمل کردیم تا نقاط ضعف‌مان را بپوشانیم.

مهدی تارتار در پایان افزود:

جا دارد از هواداران خوب و پرشور نفت تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. هرچه داریم از حمایت‌های آنها است و خداراشکر توانستیم جواب محبت‌شان را بدهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی نفت سرمربی نفت مسجدسلیمان صنعت نفت صنعت نفت آبادان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟