Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی شجاعت و شهامت مردم بهمئی را در همه عرصه ها به ویژه در دوران دفاع مقدس ستود و گفت: امروز همه باید در کنار یکدیگر به انقلاب و نظام انرژی تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» امشب (6 بهمن) در نشست با جمعی از فرزندان شهرستان بهمئی و دیشموک ساکن در یاسوج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، از زحمات و تلاش های آنها به منظور اعتلای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم بهمئی در طول تاریخ رنج هایی برای عزت، عظمت و سربلندی استان کشیدند و همیشه باغیرت و ولایت مدار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم بهمئی برای دفاع از نظام و سرزمین تلاش کرده و متعهدانه وارد عرصه عمل شدند، اظهار داشت: امروز در نقطه ای تاریخ ساز قرار گرفته ایم که تاریخ در مقابل شما، شهدای بهمئی و عزت شما سر تعظیم فرود آورده است.

 

وی ادامه داد: شاید مردم بهمئی قبل از پیروزی انقلاب و یا حتی بعد از آن نامهربانی هایی دیده باشند، ولی امروز آن چیزی که شما با تلاش و مجاهدت به دست آورده اید، مثل خورشید می درخشد و نشان داد تلاش های شما، خون شهدای بهمئی و مبارزات آنها نه تنها هدر نرفت، بلکه به بهترین شیوه ثمر داد.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: امروز همه دشمنان و قدرت های بزرگ در برابر ایران اسلامی ایستاده اند، ولی با حضور مردم بهمئی و دیگر ملت کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف، روز به روز بر عزت و عظمت این درخت تنومند افزوده می شود.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: این انقلاب آرمان ها، آرزوهای بلند و اهداف متعالی بسیاری دارد و با سایر انقلاب های دنیا متفاوت است.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای است برای قدم هایی که همه انبیاء و اولیای الهی زحمت کشیدند تا به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

 

حجت الاسلام حسینی شجاعت و شهامت مردم بهمئی را در همه عرصه ها به ویژه در دوران دفاع مقدس ستود و گفت: امروز همه باید در کنار یکدیگر به انقلاب و نظام انرژی تزریق کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هدف بلند ما باندها و جناح بندی ها نیست، بلکه اهداف و آرمان های بلند نظام و انقلاب اسلامی مدنظر است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه شهدای ایران اسلامی و شهدای بهمئی برای اهداف بلند انقلاب و آرمان ها جان خود را فدا کردند، گفت: امروز در این مسیر خطیر و پر افتخار برای اعتلای کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود همه مردم به ویژه شما نیاز داریم.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بزرگی در صنعت نفت، نیروی انسانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، آب و سایر زمینه ها داریم که به دلایل مختلف بالفعل نشده اند و باید با همکاری یکدیگر بتوانیم بیکاری، عدم اشتغال و درآمد را در استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف کنیم.

 

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: شاید در مسیر انتخابات مثل گذشته با چالش هایی مواجه شویم و می طلبد امثال شما مسیر درست را به مردم نشان دهید.

 

وی تاکید کرد: اگر افراد خردمند در بسیاری از میدان ها که مردم حضور پیدا می کنند مسیر را به درستی نشان دهند، شاهد چالش هایی از قبیل تقابل، دروغ، توهین، تخریب و ... نخواهیم بود.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این مسائل جلوی توسعه همه جانبه استان را گرفته، اضافه کرد: برای مسائل سیاسی رودر روی هم می ایستیم، ولی برای توسعه، پیشرفت و همدلی استان در کنار هم نیستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید قدرت ها، انرژی و اندیشه ها در کنار هم برای رشد، توسعه و اعتلای همه جانبه استان به کار گرفته شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما فهما مسجد مسجد طراز اسلامی بهمئی امام جمعه شهدا توسعه دفاع مقدس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲ کیلومتر از خطوط ۸ اینج آبرسانی شهر و روستاهای لیکک تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، امید صالحی در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح و توسعه آب در شهرستان بهمئی اظهار داشت: فرسودگی بالای 50 درصو خطوط و شبکه های انتقال آب شرب در استان همچنان هم یکی از چالش های جدی ما به شمار می رود و هزینه و وقت زیادی از ما می‌گیرد. 

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما، اصلاح و بهسازی خطوط انتقال و شبکه های آب بوده است، بیش از 50 کیلومتر در یاسوج با اعتبارات تخصیص شده از محل سفر ریاست جمهوری اصلاح شد، 107 روستا نیز از محل اعتبارات جهاد سازندگی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان اصلاح شد که عملکرد ما در این زمینه رتبه 2 استان در کشور را به همراه داشت.

صالحی افزود: در یاسوج برای مدیریت شکستگی ها شیرهای فشارشان نصب کردیم و بزودی نیز 12 شیر فشارشکن خریداری و نصب می‌کنیم تا حجم و تعداد شکستگی ها کاهش پیدا کند.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سایر شهرها نیز به فراخور بودجه و گاهاً از محل اعتبارات داخلی و درآمد شرکت عملیات اصلاح و توسعه را انجام دادیم، نمونه آن در گچساران و باشت اتفاق افتاد.

صالحی خاطرنشان کرد: شهر لیکک و روستای اقماری آن مدت ها بود از فرسودگی رنج می‌برد و هدر روی ها باعث می‌شد مخازن آب به درستی آبگیری نشود، به همین دلیل کمبود آب به ویژه در فصل تابستان رخ می‌داد و مردم نیز گلایه مند می‌شدند.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل در یک عملیات جهادی در 25 روز، 2 کیلومتر از خطوط انتقال در مسیر 7 ایستگاه پمپاژ تعویض شد، با این اقدام از هدر روی معادل 45 لیتر بر ثانیه جلوگیری شد و آب شرب 25 هزار نفر در شهر لیکک و 10 روستای این منطقه پایدار شد.

صالحی ابراز کرد: ین پروژه از محل اعتبارات و داشته های داخلی شرکت اجرا و بالغ بر 70 میلیارد ریال نیز صرفه جویی در مصرف اعتبارات محقق شد. با حذف هدر روی ها فرصت خاموشی به 3 ایستگاه پمپاژ داده می‌شود که با توجه به اهمیت پایداری برق در این منطقه گرمسیری، گامی مهم برای حراست از انرژی حیاتی برق نیز هست.

رئیس هیئت‌مدیره آبفا در پاسخ به سؤالی در خصوص ادعای برگشت اعتبارات این شرکت گفت: در طی یکسال اخیر بیش از 465 میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم و مستمراً با همکاران به دنبال جذب اعتبارات از محل های مختلف در تهران هستیم، حتی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز اعلام کرده ایم با توجه به وجود صورت وضعیت های مثبت و متعدد، آمادگی جذب اعتبارات سایر دستگاه ها را نیز داریم. در این شرایط و با توجه به اینکه برگشت اعتبارات در پایان سال مالی که انتهای تیرماه است، پرداختن به این ادعا نادرست و عاری از حقیقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است