Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست خانواده شهدا حادثه تروریستی اهواز برای برخورد با مسببین این حادثه گفت که کمیسیون برای پیگیری درخواست این خانواده‌های معظم شهدا متعهد شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه جاسمی، عضو کمیسیون ضمن ارائه گزارشی از بازدید و سرکشی‌اش به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح، توضیح داد که خانواده‌های معظم شهدا خیلی گله‌مند بوده و درخواست‌های خود را طی نامه‌ای به کیمسیون اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها درخواست برخورد قاطع با مسببین این حادثه دارند. همچنین خواستار ساخت نمادی در محل حادثه هستند.
وی با بیان اینکه نامه خانواده‌های شهدای این حادثه در کمیسیون قرائت شد، افزود: کمیسیون ضمن تقدیر مجدد از خانواده معظم شهدا متعهد شد درخواست آنها را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت که در این جلسه دو لایحه دولت تحت عنوان «لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر» و «لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس» با اتفاق آرا تصویب شد.
وی‌ادامه داد: مقرر شد نمایندگانی از وزارتخانه‌های ارتباطات و دفاع همراه با دانشگاه‌های مرتبط در جلسه فردا (دوشنبه) کمیسیون برای توضیح درباره ماهواره و ساخت آن، میزان آمادگی برای پرتاب و مشخصات و ویژگی‌های ماهواره‌های مذکور توضیحاتی ارائه کرده و کمیسیون را در جریان پیشرفت کار و زمان احتمال پرتاب قرار دهند. برچسب ها: خانواده شهدا ، حادثه تروریستی اهواز

منبع: خرداد

کلیدواژه: خانواده شهدا حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی