Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجیه الله نوروزی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های شهرستان به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است برای تبیین ارزش های انقلاب و خدمات دولت ها که همانا عملکرد انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در راستای ایجاد امیدواری و نشاط در بین آحاد مردم این روزها فرصت خوبی بوده همچنین فرصتی برای جذب و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی با اشاره به اینکه یک سال از گام دوم انقلاب را سپری کرده‌ایم، تصریح کرد: دهه فجر امسال متفاوت از سال گذشته است چراکه با پشت سر گذاشتن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم   
و مسؤولان و مردم باید اقداماتی را که در راستای گام دوم انقلاب انجام داده اند بیان کنند.
فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: تفاوت دیگر آن تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان است که شهادت ایشان وحدت ویژه‌ای در جامعه اسلامی ایران و کشور عراق و حامیان ایران ایجاد کرد که این امر خواست خدا بود که این شهادت ابرقدرت‌های مدعی را در جهان رسوا کرد.
نوروزی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح یا کلنگ زنی شهرستان در دهه فجر، خاطرنشان کرد: از ۹۲ پروژه عمرانی تعداد ۷۸ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: تعداد ۱۴ پروژه عمرانی مربوط به دهیاری‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار ابهر با اشاره به گازرسانی به پنج واحد تولیدی در دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر امسال ۲ مجموعه استخر سرپوشیده در ابهر و صایین قلعه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد همچنین پروژه گازرسانی به پنج روستایی عباس‌آباد، سفلا اولیا، چشین، امیر بستاق و قارلوق، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به بازگشت به کار ۱۵۰ نفر از طریق احیای یک واحد تولیدی در شهرستان، افزود: ۲ واحد دیگر هم با هماهنگی‌های لازم در شهرستان بازگشایی خواهد شد.
نوروزی تاکید کرد: همه ما باید به شعارهای انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنی واقعی پایبند بوده و در عمل هم به این شعار اعتقاد داشته باشیم.
وی تصریح کرد: این روزها فرصت خوبی است که اداره‌ها عملکرد خود را ارایه دهند و از طریق اصحاب رسانه و کانال‌های شهرستان و در مراسم های مختلف اقدامات دولت را بیان کنند که همانا عملکرد انقلاب است و با وجود تحریم ها کارهای خوبی در شهرستان شده‌ است.

برچسب‌ها ابهر افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر افتتاح طرح ابهر افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

ایسنا/زنجان نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال‌احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت کرده و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند. 

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، از خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می‌شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال‌احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن