Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالب صادقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بالا بودن قیمت میوه و تره بار در سطح شهر ایلام نسبت به سایر مناطق و بر اساس بند هشت مصوبه ۶۹ کارگروه تنظیم بازار مکان های مناسبی برای ایجاد میدان میوه و تره بار توسط شهرداری شناسایی شده است.

وی افزود: هم اکنون فراخوان به صورت مزایده برای فعالیت این بازارچه ها زیر نظر شهرداری در راستای کنترل قیمت، تنظیم بازار و تابع قیمت اعلامی مصوبات ستاد تنظیم بازار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایلام یادآور شد: توزیع گوشت گرم، گوشت مرغ، میوه و سایر موارد مصرفی مورد نیاز در این بازارچه ها به صورت تعیین قیمت واحد انجام می گیرد.

صادقیان از جمله مزایای ایجاد این بازارچه ها را مقرون به صرفه بودن برای شهروندان، تامین مایحتاج مردم به صورت مستقیم و حذف واسطه ها، کاهش بار ترافیکی سطح شهر، مهار قیمت میوه و تره بار و ارایه خدمات مطلوب و دسترسی آسان شهروندان به اقلام مصرفی مورد نیاز برشمرد.

وی تاکید کرد: مکان های برپایی این بازارچه ها در سطح شهر به گونه ای طراحی خواهد شد که از پراکندگی مطلوب از نظر جمعیتی برخوردار باشد.

شهردار ایلام از همه تولیدکنندگانی که عرضه مستقیم دارند خواست پای کار بیایند و کالاهای تولیدی خود را در این بازارچه ها عرضه کنند تا بدون واسطه به دست مصرف کنندگان برسد.

صادقیان همچنین خواستار همکاری اداره کل بازرسی استان برای حذف مزایده شد و گفت: اگر مزایده برگزار شود احتمال دارد دوباره دلال ها برنده شوند و خللی در روند اهداف اصلی طرح ایجاد شود.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری در تلاش است تا با ارایه مطلوب ترین خدمات به شهروندان در راستای تسهیل خدمات به آنان بکوشد.

به گزارش ایرنا، بر اساس آمار اعلام قیمت میوه و تره بار در ایلام نسبت به سایر استان های کشور بالاتر است که حمل و نقل، دوری از مرکز، عدم نظارت اتحادیه، دلال بازی و نبود باغات میوه مورد نیاز در استان از جمله دلایل افزایش این قیمت ها اعلام می شود.

برچسب‌ها میوه های گرمسیری استان ایلام شهرداری ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میوه های گرمسیری استان ایلام شهرداری ایلام میوه های گرمسیری استان ایلام شهرداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • اصلاح و نوسازی حدود ۶۵ هزار هکتار باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری
  • جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد