Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@14:41:39 GMT

واکنش ترامپ به افشاگری بولتون در کتابش

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۶۰۱

واکنش ترامپ به افشاگری بولتون در کتابش

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت اظهارات مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید درباره دلیل تعلیق کمک مالی به اوکراین، اقدامی برای فروش کتابش است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به افشاگری اخیر جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید، درباره پرونده اوکراین‌گیت در کتابش که هنوز منتشر نشده است، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: من هرگز به جان بولتون نگفته‌ام کمک به اوکراین به تحقیقات درباره دموکرات‌ها از جمله بایدن‌ها وابسته است. در واقع او هرگز در آن مقطع به این مسئله اعتراض نکرده است. اگر جان بولتون این را گفته فقط برای فروش کتابش بوده است.

 رئیس جمهور آمریکا افزود: علاوه بر این حقیقت که زلنسکی و وزیر امور خارجه اوکراین گفته‌اند هیچ مشکل و فشاری وجود نداشته، متن مکالمه‌ام با زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، همه آنچه لازم است را ثابت می‌کند.

ترامپ اضافه کرد: علاوه بر این من با زلنسکی در سازمان ملل دیدار کردم (دموکرات‌ها گفته‌اند من هرگز ملاقات نکردم) و کمک نظامی به اوکراین را بدون هیچ پیش شرط یا تحقیقی بسیار زودتر از برنامه آزاد کردم. من همچنین به اوکراین اجازه دادم موشک‌های ضدتانک جاولین خریداری کند. دولتم خیلی بیشتر از دولت قبلی در این خصوص کار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اوکراین گیت جان بولتون استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشور‌های اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین]نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

دیگر خبرها

  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد