Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:57:42 GMT

مسابقه هفتگی «فهم نور» در یزد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۶۸۴

مسابقه هفتگی «فهم نور» در یزد برگزار می شود

مسابقه هفتگی فهم نور (شماره سه) در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسابقه هفتگی «فهم نور» که سومین شماره خود را برگزار می کند از طریق اپلیکیشن افق در هر هفته برگزار می شود.

سوالات این شماره از آیه 75 تا 105 سوره بقره (حزب سوم) استخراج شده است.

توضیحات کلی مسابقه :

1-این مسابقه به صورت هفتگی از طریق اپلیکیشن افق برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2-علاقمندان می توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در این سامانه گذاشته می‌شود به سوالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت نمایند.

3-هرهفته به قید قرعه به 5 نفر از کسانی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ دهند 114.000 ريال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می شود.

4-هرکس موجودیش به 114 هزار تومان رسید می تواند شماره کارت خود را ارسال نماید تا وجه آن به حسابش واریز گردد.

5-سوالات هر شماره از ساعت 12 روز شنبه هر هفته در دسترس خواهد بود و افراد تا ساعت 12 روز جمعه همان هفته فرصت شرکت در مسابقه را دارند.

6-هر کاربری فقط یک بار می تواند درهر شماره از این مسابقه شرکت نماید.

7-اسامی برندگان نیز ساعت 10 صبح شنبه هفته بعد اعلام خواهد شد.

8-هرکدام ازافراد خیر، موسسات قرآنی، اتحادیه های استانی يا نهادها و اداراتی که علاقمند حمایت از این مسابقه باشند با شماره تلفن 03537331712 در ساعات اداری تماس بگیرند بدیهی است مسابقه به نام آنان اعلام می شود.

9- موسسات قرآنی و فرهنگی، مدارس، اتحادیه های صنفی، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و مجموعه های دیگر نیز می‌توانند از طریق این نرم افزار مسابقات و آزمونهای خود را به صورت عمومی یا اختصاصی برگزار نمایند برای هماهنگی با تلفن 03537331712در ساعت اداری تماس بگیرند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا