Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:04:46 GMT

افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های بندرعباس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۶۹۳

افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حسینی پور با اشاره به دغدغه تاکسی‌داران درباره کمبود سهمیه سوخت، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام شده، مشکل سهمیه سوخت این تاکسی‌ها حل شده و سهمیه سوخت رانندگان تاکسی افزایش یافته است.

وی افزود: در این راستا سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز از ۲۵۰ لیتر به ۴۱۰ لیتر، و تاکسی‌های بنزینی از ۴۰۰ لیتر به ۷۲۰ لیتر، با لحاظ شدن مابه التفاوت سهمیه سوخت آبان ماه و نیمه اول دی تغییر و افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پور تصریح کرد: همچنین کلیه خودروهای ساماندهی شده سرویس مدارس که از طریق سامانه سپند تا ۲۰ آذر سال جاری ثبت شده‌اند، سهمیه اعتباری سوخت که در جایگاه‌های عرضه بنزین قابل استفاده است، دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با تاکید بر اینکه کلیه تاکسی‌های تحت نظارت این سازمان شامل طرح افزایش سهمیه سوخت خواهند بود، گفت: آژانس‌ها، تاکسی بی‌سیم ها و تاکسی سرویس‌هایی که از شهرداری‌ها مجوز دریافت کرده‌اند، شامل دریافت اعتبار سوخت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افزایش سهمیه بر اساس مجوز وزارت کشور بوده، ابراز کرد: سهمیه جدید اعلام شده در کارت سوخت رانندگان منظور شده و نیازی به دریافت کارت سوخت جدید نیست.

حسینی پور در پایان تاکید کرد: عدم رعایت نرخ مصوب توسط هر کدام از مسافربرهای شهری اعم از خطوط ویژه تخلف محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند تخلف را به شهرداری بندرعباس به شماره ۱۳۷ و یا سامانه پیامکی سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ گزارش کنند.

کد خبر 4836190

منبع: مهر

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین تاکسی شهرداری بندرعباس بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور