Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد معیری‌کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره خروجی نمایشگاه شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این نمایشگاه برای همه شتاب‌دهنده‌های حاضر به میزان 10 دقیقه مدت زمان ارائه در نظر گرفته شده بود که پس از آن رؤسا و نمایندگان واحدهای دانشگاهی صورت جلسه‌های داخلی با شتاب‌دهنده‌های حاضر در نمایشگاه منعقد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آشنایی با ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی و سازوکارهای همکاری با شتاب‌دهنده‌ها از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه بود که در گام نخست آن توافقات حائز اهمیتی صورت گرفت. گام دوم این فرآیند با بازدید شتاب‌دهنده‌ها از واحدهای دانشگاهی و آشنایی آنها از ظرفیت‌های فیزیکی و بالفعل دانشگاه تکمیل خواهد شد.

سرپرست اداره کل ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: جزئیات همکاری واحدهای دانشگاهی و شتاب‌دهنده‌ها مطابق با 10 مدل همکاری پیشنهاد شده در آیین‌نامه جامع بازار فناوری و سراهای نوآوری دانشگاه تنظیم و در نهایت وارد فاز عملیاتی می‌شوند. تأیید نهایی مفاد قراردادها پس از استان در اداره کل توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معیری‌کاشانی خبر داد: در این نمایشگاه 47 واحد دانشگاهی از سراسر کشور با شتاب‌دهنده‌های حاضر وارد تفاهم و همکاری اولیه شدند که قراردهای تکمیلی و نهایی در گام بعدی منعقد می‌شود.

انتهای پیام/

358 / 167 حامد معیری‌ کاشانی شتاب‌دهنده‌ توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان