Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@23:36:15 GMT

آشنایی با عوارض کاشت مو

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۸۷۸

جراحی کاشت مو یک پروسه سخت و دشوار نیست اما با این وجود همانند سایر جراحی ها، عوارض جانبی خود را خواهد داشت. به گفته پزشکان و متخصصین این امر، عوارض کاشت مو اندک و کوتاه مدت است اما باز هم بهتر است قبل از جراحی با آن‌ها آشنا شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جراحی کاشت مو یک پروسه سخت و دشوار نیست اما با این وجود همانند سایر جراحی ها، عوارض جانبی خود را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پزشکان و متخصصین این امر، عوارض کاشت مو اندک و کوتاه مدت است اما باز هم بهتر است قبل از جراحی با آن‌ها آشنا شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا عوارض کاشت مو بعد از عمل جراحی را بررسی کنیم.

ایجاد تورم بعد از کاشت مو

یکی از نگرانی‌هایی که بیمار ممکن است با آن مواجه شود، تورم در اطراف پیشانی بیمار و چشم او است اما بعد از چند روز بهبود خواهد یافت و جای هیچ نگرانی نیست. البته پزشک ممکن است داروهایی را برای کاهش تورم تجویز کند.

ایجاد زخم بعد از کاشت مو

اگر استعداد ژنتیکی برای ایجاد زخم در بدن داشته باشید، ممکن است این اتفاق در عمل کاشت مو رخ دهد. اگر زخم ایجاد شده حاد بود کاشت موی بعدی ممکن است برای پنهان کردن آن نیاز باشد.

خارش بعد از کاشت مو

یکی دیگر از عوارضی که بعد از عمل کاشت مو دیده می‌شود، خارش است. این مورد بیشتر از چند روز نباید طول بکشد. شستن موها به صورت مکرر می‌تواند مشکل را حل کند. البته اگر این مشکل ادامه دار بود با پزشک خود مشورت کنید.

ایجاد کیست بعد از کاشت مو

کیست معمولا به ندرت ایجاد می‌شود و ممکن است در ناحیه گیرنده برای چند روز پدیدار شود.

عوارض دیر هنگام کاشت مو

التهاب فولیکول مو یکی از عوارض دیر هنگامی است که پس از کاشت مو رخ می دهد. این عارضه دربرگیرنده التهاب فولیکول‌های مو است که به صورت لکه‌های خال ‌مانند کوچکی در ناحیه پذیرنده یا اهدا کننده در پوست سر دیده شود. فولیکولیت معمولاً تأثیری بر رشد موهای کاشته شده ندارد و لکه‌های ناشی از آن بعد از چند روز یا نهایتاً چند هفته بدون نیاز به دارو یا درمان خاصی برطرف خواهد شد. اما در صورتی که لکه‌های روی پوست سر شما حالت دردناک داشته و تا مدت طولانی باقی بماند و یا دچار عفونت شدید شود، باید به پزشک خود مراجعه شود.

مراقبت های بعد از کاشت مو

بعد از کاشت مو طبیعی، متخصص برای بیمار داروهای ضد درد، ضد عفونت و ضد التهاب را تجویز می کند تا هم عوارض موقتی کاشت موی طبیعی کاهش پیدا کند و هم روند رشد موها سریع‌تر بشود. در حین دوره ی درمان، بیمار باید استراحت کافی داشته باشد، داروهایی که مانع انعقاد خون می شود را مصرف نکند و کارهای سنگین هم انجام ندهد.

چگونه یک کلینیک خوب انتخاب کنیم؟

نتیجه کاشت مو تنها به مشخصه های فردی بیمار بستگی ندارد. موفقیت چنین جراحی هایی به مهارت و تکنیک‌های جراح نیز بستگی خواهد داشت. کلینیک مدرن یکی از مجهزترین کلینیک‌های زیبایی در حوزه کاشت مو طبیعی، کاشت ابرو و مزوتراپی مو محسوب می‌شود و با بهره گیری از تیم متخصص خود همواره در تلاش است خدماتی مدرن و با کیفیت در عرصه پوست، مو و زیبایی ارائه دهد و با تلفیق دانش پزشکی با آخرین دستاوردهای مهندسین پزشکی رضایت حداکثری مراجعین را به دست آورد.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

نمونه کارهای این مرکز را با هشتگ #بازمیشه در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰       مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


شیربرنج یکی از غذاهای مقوی برای افراد وگن یا گیاهخواران است، این غذا طعم خاصی ندارد و عملاً برای هر ذائقه ای مناسب نیست اما تنها خوراکی است که برای گیاه خواران و کسانی که تحمل لاکتوز را ندارند مفید واقع می شود. همچنین این ترکیب هیچ نوع چربی و کلسترولی ندارد و معمولاً منابع معدنی بدن با مصرف این ترکیب تامین می شود.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ