Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به مناسب ایام سوگواری حضرت زهرا (س) سوگواره یاس نبوی در ۷۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به مناسب ایام سوگواری حضرت زهرا (س) سوگواره یاس نبوی در 75 امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این سوگواره در 45 بقعه شهرستان قزوین، 15 بقعه شهرستان بوئین‌زهرا، 13 بقعه شهرستان تاکستان و 2 بقعه شهرستان البرز و همچنین به‌صورت ویژه‌برنامه در آستان برخی از امامزاده‌های شاخص شهرستان قزوین ازجمله امامزاده حسین (ع)، امامزاده سید محمد، چهار انبیاء و امامزاده اسماعیل در این ایام برگزار می‌شود.

‌مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود‌نحوه عزاداری فاطمیه در عین حفظ وحدت مسلمین/ چرا نباید نام دشمن اهل‌بیت را در مجالس عزا ببریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برگزاری آیین‌های عزاداری در قالب دسته‌های سینه‌زنی و برگزاری زیارت عاشورا، دعای توسل و نوحه‌سرایی شعرا و ذاکران اهل‌بیت در رسای بانوی دوعالم در این سوگواره عنوان داشت: 79 مبلغ دینی در این روزها در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها پیرامون شخصیت حضرت زهرا (س)، سیره اهل‌بیت (ع)، عفاف و حجاب سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام /ز

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فاطمیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاطمیه حضرت زهرا فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)