Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:35:50 GMT

یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۹۶۲

یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در کرمانشاه کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در محور ماهیدشت به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت زیادی در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودروی موردنظر شده و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران در این بازرسی موفق به کشف ۳۰ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می رسید، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده خودرو پژو ۴۰۵ و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: با تلاش های صورت گرفته پلیس، کشفیات قاچاق در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۳ درصد رشد داشته است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان