Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:35:10 GMT

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱ پروژه برق‌رسانی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۵۸۸۴

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱ پروژه برق‌رسانی در کرمانشاه

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۱ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح استان کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان افتتاح و دو پروژه با اعتبار ۳۶۲ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان داشت: برق رسانی به روستاهای بی برق روژین، باویسی مامیشان و سید محمد با اعتبار ۱۵۴ میلیون تومان در شهرستان سرپل ذهاب و جابجایی شبکه برق روستای بان زرده شهرستان دالاهو با اعتبار ۲۰۷ میلیون تومان دو پروژه کلنگ زنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره تغذیه منطقه ویژه اقتصادی پرویزخان با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان و برق رسانی به برجک‌های مرزی ارتش قصرشیرین با اعتبار ۲۹۶ میلیون تومان نیز طی دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی سرمیل تا سرخه دیزه شهرستان دالاهو با اعتبار ۸۵۷ میلیون تومان و احداث شبکه روشنایی معابر بازارچه سومار با اعتبار یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

مرآتی خاطرنشان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای شیخ حسن و حبیب وند شهرستان سرپل ذهاب با اعتبار ۱۴۲ میلیون تومان، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط روستای نثار دیره و شنغال خالدی گیلانغرب با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان نیز طی دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای کرکهرک، تازآباد گراوه و سید خلیل شهرستان قصرشیرین با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای نجار پاوه با اعتبار ۱۴۵ میلیون تومان و تأمین برق روستای جابجا شده بانی پاریاب، دوله خشک وجاسوسکه ثلاث باباجانی با اعتبار ۷۲۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای شروینه شهرستان جوانرود با اعتبار ۲۶۶ میلیون تومان و اصلاح و بهینه سازی شبکه ی روستاهای دار زنگنه، ژاله کوسه شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

این مسئول برق رسانی به روستاهای بی برق کانی دزان حاج حسین، زیارت تمرخان، گزنه علیا، هاله رشت، قجر، قرژاله میرعلی شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار دو میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط بیوند الی زیران و روستای فولاد سفلی شهرستان جوانرود با اعتبار ۳۶۹ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.

مرآتی گفت: برق رسانی به روستای کردوند شهرستان روانسر با اعتبار ۱۰۶ میلیون تومان و بهینه سازی شبکه فشار متوسط برق شرکان الی نروی شهرستان پاوه با اعتبار ۲۳۲ میلیون تومان نیز پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر است.

وی افزود: توسعه و اصلاح شبکه برق روستای خانقاه پاوه با اعتبار ۱۸۲ میلیون تومان، تأمین برق روستای سیوانه دارچک شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار ۱۴۹ میلیون تومان، بهینه سازی روستاهای میرزا ولی، سرخلج و فیدر کشاورز شهرستان کنگاور با اعتبار ۲۵۹ میلیون تومان و اصلاح و بهینه شبکه برق روستاهای خیاران و نخود تپه شهرستان سنقر با اعتبار ۲۵۹ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر است.

کد خبر 4836117

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دالاهو برق رسانی دهه فجر کرمانشاه بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت؛ آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی،استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال‌ انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با اشاره به اینکه خدمات آبرسانی در حوزه محرومیت‌زدایی‌از طریق سه حوزه استانی، ملی و پروژه‌های ذیل قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) انجام‌می‌شود گفت: در سه حوزه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمانشاه و شهرستان‌های غربی آبرسانی به ۸۲۰ روستا در دست اجرا است که موضوعی بی‌سابقه بوده.

وی گفت: از مجموع طرح‌های آبرسانی به ۸۲۰ روستای که طی دوسال در دست اجرا بوده‌، ۳۲۰ روستا آماده افتتاح و بهره‌برداری است که ۲۱۰ روستای آن در قالب طرح‌های اجرایی قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) و ۱۱۵ طرح نیز در قالب پروژه‌های ملی و استانی بوده است که طی یکی دو ماه آینده به بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تا به امروز در ۳۲۰ پروژه روستایی ۶۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری، ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ و ۴۶ حلقه چاه حفر شده است و در مجموع ۴۵ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

وی پروژه امام علی (ع) یک، در کرمانشاه را به عنوان محرومترین پروژه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه ۱۸ روستا را تحت پوشش دارد و تا پایان اردیبهشت‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

داودی اضافه کرد: با اجرای این ۱۸ پروژه روستایی که تا به امروز آبرسانی به هشت روستای آن انجام گرفته و ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری خواهد رسید، در مجموع بیش از ۲۰۰۰ هم‌استانی که تا به امروز، هیچگونه دسترسی به آب شرب نداشتند از نعمت آب سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی می‌گوید: پیش از این آبرسانی به این روستاها به صورت سیار انجام می‌گرفت یا مردم از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده می‌کردند که با افتتاح این پروژه از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

کد خبر 749549

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده