Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای طرح نظارت بر عاملان شرکت‌های ایران خودرو و سایپا صورت گرفت.

علی اکبر کبیری ادامه داد: تخلف این چهار نماینده بابت دریافت مبالغ اضافی برای خدمات کارت طلایی خودرو طی گزارش‌های ارگان‌های دولتی و نهادهای نظارتی و مراجعه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به آنها محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در پی این بازدیدها برگه گزارش بازرسی برای چهار نمایندگی ایرانخودرو که مرتکب تخلف شده بودند به مبلغ ۱۲۸ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور و اجرای حکم به اداره کل تعزیرات استان قزوین ارجاع شد.

کبیری گفت: شهروندان قزوینی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مشابه با تلفن گویای ۱۲۴ تماس بگیرند تا در اسرع وقت برای رسیدگی به آن اقدام شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت تخلفات مالی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تخلفات مالی استان قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت تخلفات مالی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند