Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای پس از حمله راکتی علیه سفارت آمریکا در بغداد مدعی شد: وضعیت امنیتی همچنان پر التهاب و وخیم است و گروه‌های مسلح تحت حمایت ایران هنوز یک تهدید محسوب می‌شوند. بنابراین ما هوشیار و محتاط  هستیم.

در ادامه این بیانیه، وزارت خارجه آمریکا از دولت عراق خواست تا در راستای حراست از پایگاه‌های آمریکا به تعهدات خود عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 5 آمریکایی در حمله موشکی به سفارت آمریکا در بغداد زخمی شدند

بغداد الیوم نوشت: در حمله موشکی به سفارت آمریکا در بغداد حداقل پنج کارمند آمریکایی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، وضعیت جسمی یکی از این افراد وخیم گزارش شده است.

 

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آمریکا حمله موشکی سفارت امریکا حمله به سفارت امریکا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، امروز یکشنبه ارتش عربستان سعودی برخی مناطق مرزی در استان «صعده» یمن را هدف قرار داده است.

خبرنگار المسیره گزارش داد که طی ساعات گذشته منطقه مرزی «شدا» در استان صعده یمن از سوی ارتش عربستان هدف قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المسیره اعلام کرد که این منطقه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و آتش مستقیم آن به سوی شهروندان یمنی و دارایی‌های آن‌ها قرار گرفته است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، در پی حملات ساعات گذشته عربستان به منطقه مرزی شدا، ۱۰ شهروند یمنی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یمنی، روستاهای مرزی یمن هر روزه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و تیراندازی نظامیان سعودی قرار می‌گیرد.

کد خبر 6097566

دیگر خبرها

  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا