Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:07:24 GMT

تجمع بزرگ فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۳۳۲

تجمع بزرگ فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در ایام دهه فجر در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: زنگ فاطمی در بیش از ۱۰۰ مدرسه خراسان جنوبی نواخته می‌شود. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی سلم‌آبادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: باید شکرگزار انقلاب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول 40 سال انقلاب در مقابل انقلاب گروه‌های بزرگی قرار داشته اما در برابر این ماشین انقلاب هرکس تاکنون ایستاده اثری از او باقی نمانده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به رشادت‌های شهید سپهبد سلیمانی و جایگاه مردمی ایشان گفت: درحال حاضر رهنمودهای مقام معظم رهبری این انقلاب را حفظ می‌کند و سردار دلها نیز زیر سایه همین رهنمودها رشد کردند.

سلم‌آبادی با بیان اینکه اصحاب رسانه وظیفه دارند خبرهای خوب انقلاب را به گوش مردم برسانند خاطرنشان کرد: نخستین فدایی انقلاب و ولایت حضرت زهرا(س) هستند و با الگو گرفتن از این حضرت است که سردار شهید سلیمانی پرورش یافت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری تجمع بزرگ فاطمی به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه، برگزاری زنگ فاطمی در 100 مدرسه استان، فضاسازی محیط، تبیین دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر کارگروه قرآن، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی است.

تجمع بزرگ فاطمیون بوشهر برگزار شدتجمع بزرگ فاطمی و مراسم عزاداری دخت نبی‌ اکرم(ص) در گلستان برگزار شدتجمع بزرگ فاطمیون در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

سلم‌آبادی شرکت پرشور در مراسم دهه فجر، اعزام  600 طلبه از قم، مشهد مقدس و بیرجند در روستاهای مرزی، برگزاری 130 گفتمان دینی با موضوع دهه فجر، ختم یک میلیون قرآن توسط دارالقرآن برای هدیه به شهدای حرم و  تاسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در یکی از شهرستان‌ها را از دیگر برنامه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در دهه فجر، برگزاری محفل قرآنی به نام شهید انقلاب و شهدای حرم در سطح استان، سرکشی از خانواده شهدای حرم اول انقلاب و شهدای اهل سنت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این کارگروه در دهه فجر امسال است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه دانشجویان و دانش آموزان، همایش بانوان انقلابی در دهه فجر برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس ملاصدرا و فعال سازی مساجد غیرفعال از جمله برنامه‌های دهه فجر کارگروه قرآن، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی است.

انتهای پیام/ 255/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو