Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از بازداشت یکی از قاچاقچیان معروف مواد مخدر در یکی از استان‌های جنوبی کشور خبر داد و گفت: بیش از 110 میلیارد تومان از اموال این متهم کشف شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مسعود زاهدیان صبح امروز در حاشیه نشست سالیانه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد در جمع خبرنگاران از بازداشت یکی از قاچاقچیان معروف و حرفه‌ای مواد مخدر که در حوزه خرید و فروش ماده هروئین فعال بود خبر داد و گفت: از این فرد بیش از 110 میلیارد تومان اموال و دارایی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه این قاچاقچی حرفه‌ای ایرانی است و در یکی از استان‌های جنوبی کشور بازداشت شده است، تصریح کرد: این فرد یکی از افراد تأثیرگذار و مهم در انتقال ماده مخدر هروئین به کشور بود. گزارشات حاکی از این است که این فرد بیش از 5 سال در حوزه مواد مخدر فعال بود.

وی درباره موضوع کیک‌های آلوده با بیان اینکه این پرونده همچنان در پلیس آگاهی است، گفت: تحقیقات نشان از آن دارد که آلوده کردن کیک‌ها خارج از مراکز تولید رخ داده است.

زاهدیان با اشاره به همکاری قوه قضائیه با پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در 10 ماهه سال جاری حدود 703 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است که این میزان از کشفیات یک رکورد محسوب می‌شود. همچنین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حوزه کشفیات با رشد 18 درصدی مواجه هستیم.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاقچی مواد مخدر قاچاقچی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟