Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم در آیین کلنگ زنی پروژه طرح اقدام ملی درقم بیان کرد: درتولید مسکن باید مشارکت ذینفعان و انبوه سازان به کارگرفته شود.

صبوری گفت: درحال حاضر زمین برای احداث ۴ هزار واحد مسکونی درقم آماده شده و عملیات عمرانی آن‌ها از فردا می‌تواند آغاز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پالایش ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی قم در وزارت راه و شهرسازی درحال انجام بوده و به دلیل ریزش بخشی از متقاضیان در مرحله دوم هم ثبت نام خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی قم تصریح کرد: زمین‌های طرح اقدام ملی دراختیار بنیاد مسکن استان برای احداث و تحویل واحد‌های مسکونی قرار گرفته‌است.

صبوری تصریح کرد: شناسایی اراضی درمحدوده شهرک پردیسان درهمین راستا درحال انجام است و در محدوده ۵۸۷ هکتاری این شهرک اراضی ملی پشتوانه تولید مسکن قم در طرح اقدام ملی خواهد بود.

او عنوان کرد: درطرح اقدام ملی تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل بوده و باید در تامین زیر ساخت‌ها و تسریع درعملیات عمرانی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم بیان کرد: بخش عمده‌ای از اراضی ۵۸۷ هکتاری شهرک پردیسان تکمیل شده و در اراضی باقی مانده استان طرح اقدام ملی انجام خواهد پذیرفت.

صبوری با بیان اینکه تقاضا برای تولید مسکن درقم فراوان است،تصریح کرد: تمام واحد‌های مسکن درطرح اقدام ملی تا پایان سال ۱۴۰۰ تحویل متقاضیان می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد:در طرح اقدام ملی درمجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص یافته است.

صبوری در ادامه آیین کلنگ زنی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم بیان کرد: برای احداث ۴ هزار واحد مسکونی، ۷ محل در شهرک پردیسان در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته است.

داریوش بلدی ادامه داد: تاکنون نقشه و طراحی ۵۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی استان قم تکمیل‌شده و آماده آغاز عملیات عمرانی می‌باشد.

او اضافه کرد: همچنین پروانه احداث ۳۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی قم صادرشده و مراحل صدور پروانه برای بقیه واحد‌های مسکونی در دست انجام است.

بلدی افزود: واحد‌های جدید طرح اقدام ملی قم نسبت به واحد‌های احداث‌شده توسط بنیاد مسکن ازنظر کمی و کیفی وضعیت بهتری خواهند داشت.

او عنوان کرد: روند آماده‌سازی اراضی هدف در طرح اقدام ملی در حال انجام بوده و باید دستگاه‌های دیگر به‌ویژه در صدور پروانه تعامل لازم را داشته باشند.

بلدی یادآورشد: تمام واحد‌های مسکن قم در طرح اقدام ملی تا پایان سال ۱۴۰۰ تحویل متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی