Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم که انتخابات پیش رو را در نهایت بی طرفی، امنیت و سلامت و با مشارکت بالا برگزار کنیم؛ همان گونه که تاکنون این روند در نهایت سلامت و طبق زمانبندی پیش رفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزاله شهبازی  با اشاره به نگاه مثبت مسئولان ملی به استان البرز اظهار کرد: اکنون فرصت های بسیار خوبی در استان ایجاد شده که امضای ۲ تفاهم نامه ارزشمند در زمینه راه اندازی کارخانه نوآوری  و آغاز پروژه ملی اشتغال مهارت محور  از جمله آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از فعالیت های اجتماعی بخش خصوصی در استان البرز بیان داشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری موظف به برنامه ریزی دقیق  برای پیشگیری در راستای پنج محور اصلی آسیب های اجتماعی در استان است.

استاندار البرز در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در قانون برنامه ششم توسعه به وضوح به تحقق دولت الکترونیک اشاره شده است از این رو انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان برای افزایش سلامت و کاهش خطا در انجام امور مردم، نسبت به اجرای این امر مهم اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی عنوان کرد : محورهای مواصلاتی البرز مسیر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است؛ از این رو باید تمهیداتی اندیشیده شود که مسافران عبوری نوروزی البرز را مقصد سفر خود قرار داده و همچنین از زیبایی های راه های استان بهره ببرند.

شهبازی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال نیز باید با احصاء پروژه ها و برنامه ریزی دقیق برای نشاط مردم در تمامی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی اقدام شود.

 

...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران