Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست شهرداری شهرکرد اقدامات حوزه های مختلف مجموعه شهری مرکز استان در طرح استقبال از بهار ۹۹ را تشریح کرد و گفت: اقدامات و برنامه های نوروز سال آینده در قالب ۱۰۰ عنوان فعالیت با محورهای فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری، زیباسازی، حمل و نقل و ترافیک اجرایی می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا امیدی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد آماده همکاری  با سایر کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر است، اظهار کرد: با تشکیل جلسات داخلی و برنامه‌ریزی برای اجرای دستورالعمل‌های صادره از سوی دستگاه‌های مافوق و مرتبط تدابیر مختلفی برای اجرای هرچه بهتر فعالیت‌ها و اقدامات نوروزی مرکز استان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساماندهی مبادی ورودی شهر، آماده سازی پارک‌ها و اسکان مسافران در محل‌های مناسب، برپایی و آماده‌سازی نمازخانه‌های سطح شهر، آذین‌بندی معابر، رفع نواقص سیستم روشنایی معابر و نورپردازی پارک‌ها، گل‌کاری پارک‌ها و بلوارها، هرس درختان، بهسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر به ویژه در پارک‌ها، راه‌‎اندازی آب نماها و رنگ آمیزی مبلمان پارک ها از شاخص ترین اقدامات شهرداری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید است.

امیدی بیان داشت: تهیه نقشه سیاحتی شهر، اجرای ویژه برنامه استقبال از مسافران نوروزی و برنامه های سنتی و آیینی، نصب سفره های هفت سین و المان های نوروزی در معابر پرتردد شهری، برپایی کاروان شادی و تهیه و توزیع کتابچه های فرهنگی آموزشی از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرداری شهرکرد است.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: رسیدگی و نصب تابلوهای برای نمای خیابان‌ها، اماکن و مراکز عمومی شهر، ساماندهی پارکینگ‌های شهر، خط کشی معابر، آشکارسازی سرعتکاه‌های شهری و هوشمندسازی چراغ‌های راهنما از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از بهار این شهرداری است.

امیدی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و آماده‌باش گروه‌های امداد و نجات در سازمان های آتش نشانی به صورت ۲۴ ساعته  و ساماندهی و نظارت بر کارکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری به خصوص تاکسی ها و اتوبوس های شهری در این ایام نیز در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شهرداري نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها