Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون شطرنج از چهار سال پیش برگزارکننده رویدادی با عنوان جام ستارگان است که با حضور بازیکنان مطرحی از کشورهای خارجی همراه با بازیکنان ایرانی برگزار می شود.

وزارت ورزش با درخواست مطرح شده برای برگزاری دوره دیگری از این رقابت ها هم موافقت کرده است. بدین ترتیب چهارمین دوره مسابقات جام ستارگان شطرنج ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج، این رقابت ها با حضور ۷ بازیکن خارجی و ۷ بازیکن داخلی برگزار می شود.

وی درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: موافقت وزارت ورزش را برای برگزاری مسابقات گرفته ایم اما هنوز دعوت نامه بازیکنان خارجی مورد نظر برای آنها ارسال نشده است. البته شطرنجبازانی از آذربایجان، گرجستان و ارمنستان گزینه هستند.

رئیس فدراسیون شطرنج تاکید کرد: ترکیب ۱۴ نفره بازیکنان شرکت کننده هنوز کامل نشده اما با نظر کمیته فنی و از میان بازیکنان ایرانی، شطرنجبازانی که ریتنیگ و رنکینگ جهانی بالایی دارند در این رقابت ها شرکت خواهند داشت. پرهام مقصودلو، محمد امین طباطبایی، احسان قائم مقامی، آرین غلامی و پویا ایدنی از جمله این بازیکنان هستند.

کد خبر 4836253 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج جام ستارگان شطرنج مهرداد پهلوان زاده وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور کاراته کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد ،مقام نخست این رقابت ها را از ان خود کرد.
ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌ دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج به صورت مشترک عنوان سوم  را از آن خود کردند و تیم اشکنان  به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت  در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدابادی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از صد مسابقه برگزار شد، افزود: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: تیم‌ منتخب استان فارس پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد .

تیم‌ منتخب استان فارس به عنوان نماینده استان به رقابت های فرهنگیان کشور که  تابستان امسال در شهر قم  برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دیگر خبرها

  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد