Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش‌خلق با تاکید به اهمیت آموزش در حوزه جذب توریست گفت: ۶۰ نفر در کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم گردی شرکت کردند.

«حجت خوش‌خلق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان  از رشت در حاشیه کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم‌گردی گفت: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی گیلان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول حوزه بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه توجه به توریست می‌تواند زمینه اشتغال را برای جوانان مهیا کند، بیان

داشت: مدیریت و برنامه ریزی و شناسایی توانمندی‌های بالقوه حوزه گردشگری رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

 

وی به آموزش و راهکار جذب توریست اشاره و خاطر نشان کرد: در هر حرفه‌‌ای آموزش رکن اصلی موفقیت است، در حوزه گردشگری نیز فراگیری آموزش در حوزه جذب توریست، نحوه برخورد و ارائه خدمات و توجه به ظرفیت‌های در این بخش  بسیارحائز اهمیت است.

 

خوش خلق به کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم گردی اشاره و تصریح کرد: این کارگاه آموزشی امروز( دوشنبه ۷بهمن) به مدت چهار ساعت در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شهید با هنر رشت برپا است.

 

مسئول حوزه بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر اینکه برای شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی گواهی صادر می‌شود اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی حدود ۶۰نفر از علاقمندانی که طرح گردشگری و بوم گردی ارائه داده و طرحشان مصوب و در حال اجراست و تسهیلات لازم از صندوق کارآفرینی امید

دریافت کرده‌اند حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه با هدف آموزش افراد نوپا در عرصه گردشگری برگزار شده است اذعان کرد: آموزش اقامتگاههای نو تاسیس بوم گردی اجباری بوده و تسهیلات مرحله چهارم بدون دریافت گواهی نامه این کارگاه آموزشی  پرداخت نخواهد شد.

 

 وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با  قوانین ومقرارت، فن پذیرایی و تشریفات و بایدها و نبایدهای مدیریت بهره برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی آشنا می‌شوند.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما فهما مسجد رویداد ملی فهما روزنامه اقامتگاه بوم گردی توسعه گردشگری آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است