Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:45:46 GMT

سارقان؛ پژو را با نسکافه دزدیدند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۰۹۶

سارقان؛ پژو را با نسکافه دزدیدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه در محور مواصلاتی "قم-تهران" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ میکائیل قهرمان‌پور اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم، حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی قم-تهران یک دستگاه پژو مسروقه را شناسایی و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ادامه با بررسی صورت گرفته مشخص شد پژو دارای سابقه سرقت از شهرستان ملارد بوده و راننده و 2 نفر سرنشین خودرو دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: متهمان در مواجهه با مأموران اذعان داشتند با دادن نسکافه آلوده به مواد بیهوشی به مالک پژو، خودرو را سرقت و پس از خرید اموال ممنوعه از یک شهرستان مرزی، قصد توزیع آن در شهرهای تهران، کرج، قم و کاشان را داشتند که دستگیر شدند.

قهرمان‌پور گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو سرقت پلیس پلی آف دزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی خبر داد که پس از ارتکاب قتل در کرمانشاه به شهر قدس استان تهران گریخته بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ علی کرمی امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در کرمانشاه و متواری شدن فرد قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از محلات شهر قدس تهران شده و پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام و نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: با انتقال متهم ۲۸ ساله به پلیس آگاهی کرمانشاه و انجام بازجویی‌های لازم، این فرد به ارتکاب قتل جوان ۳۱ ساله اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی از قاتل دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 751836

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان