Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مدعی شد که اصلاح طلبان در تهران بیش از ۱۳۰ نامزد تأیید صلاحیت شده دارند که افراد گمنامی هم نیستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه درباره مسئله رد صلاحیت ها و عدم احراز صلاحیت ها اظهار کرد: اکنون برای هر کرسی نمایندگی مجلس، ۱۷ نامزد ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح طلبان در تهران بیش از ۱۳۰ نامزد تأیید صلاحیت شده دارند که افراد گمنامی هم نیستند. بین آنها فرماندار، استاندار، معاون وزیر، وزیر و مقامات بلندپایه در دولت های گذشته وجود دارد. لذا جوسازی آنهایی که می گویند ما نامزد نداریم، خلاف واقع است. اصلاح طلبان می دانند که عملکرد منفی اصلاح طلبان راست گرا و چپ‌گرا مردم را ناراضی کرده است و مردم تمایلی برای رأی دادن به آنها ندارند. امیدوارم دنبال بهانه نگردند که مظلوم نمایی کنند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درمورد برخی مواضع رییس جمهور تصریح کرد: دولت امانت دار رأی مردم است. دولت در رعایت امانت مردم باید حداکثر بی طرفی را داشته باشد و این طور نباشد که گویی دولت دارد از جناحی طرفداری می کند. بویژه روزنامه ارگان دولت بهتر است رعایت بی طرفی را در انتخابات داشته باشد.

 

بادامچیان همچنین افزود: مردم می‌دانند که افزایش میزان مشارکت و حضور در پای صندوق های رأی، فارغ از اینکه به چه کسی می خواهند رأی دهند، نوعی تضمین امنیت و ابراز اقتدار ملی است.

 

این فعال سیاسی در بخش دیگری از اطهارات خود بیان کرد: حمله آمریکا به عراق و افغانستان و سوریه میلیاردها دلار هزینه به مردم و دولت آمریکا به ویژه مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل کرد بدون آنکه آورده ای برای آنها داشته باشد. آنچه که مردم جهان، جمعه گذشته در بغداد مشاهده کردند، یک رفراندوم حقیقی برای خروج آمریکا از عراق بود. مجلس عراق این خروج را طی مصوبه ای اعلام کرد و ملت عراق نشان داد که یکپارچه از این مصوبه حمایت می کنند. آنچه دنیا در رفراندوم عظیم ملت عراق مشاهده کرد، کشف این حقیقت بود که شهید سلیمانی و شهید المهندس همچنان فرماندهی عملیات سخت و نرم علیه آمریکا را به عهده دارند.  با راهپیمایی بزرگ مردم عراق که قطعاً یک یوم الله است، دولتمردان عراق وظیفه‌مند می شوند که ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا را از خاک این کشور بیرون کنند. وی افزود: آمریکا نیز باید بی قید و شرط از عراق خارج شود و اگر تسلیم خواست به حق ملت عراق نشود، هر اقدام جوانان غیور عراقی با اشغالگران آمریکایی، مشروع خواهد بود. امروز ملت عراق عزم آن دارد که ارتش اشغالگر آمریکا را از کشورش اخراج کند. ترامپ چاره‌ای ندارد که صدای ملت عراق را بشنود و به استقلال و حاکمیت ملی در عراق احترام بگذارد وگرنه منتظر پاسخ سخت ملت عراق باشد.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تهدید سه کشور اروپایی مبنی بر فعال کردن مکانیزم ماشه تأکید کرد: دولت‌هایی که به برجام عمل نکرده اند حالا استناد به برجامی می‌کنند که خودشان قبل از همه، تعهدات خویش را زیر پا گذاشته اند. مسئولان یکصدا و یکپارچه به اروپا و آمریکایی ها پاسخ دادند که اگر مکانیزم ماشه فعال شود، از NPT خارج می شویم. این دولت ها باید بدانند هزینه های این رفتار را تحمل کنند. آنها باید بدانند که ملت ایران را با تهدید نمی توان از حقوق مسلم خود واداشت.

 

بادامچیان با اشاره به بودجه سال ۹۹ گفت: همه ساله دیوان محاسبات در آذر یا دی ماه، تفریغ بودجه را به مجلس تسلیم می‌کرد تا نمایندگان با چشم بازتری بودجه را رسیدگی کنند؛ اما متأسفانه تاکنون تفریغ بودجه به مجلس ارائه نشده است. باید دید دولت با بودجه سال گذشته چه کرده است و چه افقی برای رسیدگی به بودجه سال آینده وجود دارد.

 

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درمورد رسیدگی به مردم مناطق سیل زده اظهار داشت: از همه نیروها اعم از دستگاه‌های دولتی و سپاه و ارتش و نیروهای مردمی در خدمت رسانی به سیل زدگان، تشکر و قدردانی می شود؛ اما باید توجه داشت سیل در سال گذشته و امسال بیانگر پایان خشکسالی و آغاز دهه ترسالی است. این واقعه بزرگی است که هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت. تهدید که ما باید با پیش‌بینی های لازم از خسارات سیل جلوگیری و پیشگیری کنیم. به خصوص سیلاب‌های بهاری که در آغاز سال جدید یک آماده باش صددرصد را می‌طلبد. فرصت هم هست که ان شاءالله زیرساخت‌های تولید غذایی کشور را برای ۲۰۰ میلیون نفر تأمین تضمینی کنیم. این امر نیاز به یک کار جهادی و فکر جهادی و عزم جهادی دارد. از سپاه می خواهم همراه با تجربیات بدست آمده در خدمت رسانی به سیل‌زدگان در طول امسال، از هم اکنون ستادی تشکیل دهند که اگر در بهار آینده سیلاب‌ها تشدید شد، قبلاً پیشگیری به عمل آید.

 

وی در پایان با یادآوری خدمات و جهاد مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل سابق مؤتلفه اسلامی، در ایام سالگرد درگذشتش برای آن فقید سعید علو درجات مسئلت کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما سردار سلیمانی رویداد ملی فهما انتخابات نماز جمعه اسدالله بادامچیان بادامچیان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است

تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده و فردایی آکنده از آگاهی و ظلم‌ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان پیرامون برخورد نیروی های پلیس سرکوبگر در دانشگاه های آمریکا و اروپا بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

امیرالمومنین(علیه السلام)فرمودند: «وَکُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَلِلْمَظْلُومِ عَوْناً»
«و همواره دشمن [سرسختِ] ظالم و یار و مددکار مظلوم باشید.»
(نهج‌البلاغه، نامه ۴۷)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دنیای اسلام را به توجه به این واقعیت فراخواندند که آن کسی که در مقابل اسلام و ملت مظلوم فلسطین ایستاده، فقط رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز هستند و مسلمانان نباید این واقعیت را در معادلات، معاملات و تحلیل‌های خود فراموش کنند و از یاد ببرند. ایشان با استناد به قرآن کریم که «بی‌شک وعده الهی حق است و کسانی که به آن یقین ندارند، با منفی‌بافی‌های خود شما را متزلزل و سست نکنند»، تأکید کردند: ان‌شاءالله پیروزی نه چندان دور با فلسطین و مردم آن خواهد بود.

حملات وحشیانه و گسترده ارتش رژیم غاصب و جعلی صهیونیست علیه مردم بی‌دفاع غزه منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی مظلوم و بی‌گناه شده است، به طوریکه این جنایات زمینه را برای اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا به ویژه در دانشگاه‌های آنها ایجاد کرده و جنبش‌های دانشجویی علیه این رژیم به سرعت در جهان در حال گسترش می‌باشد.

این روزها دانشجویان آزاده با چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید برای همبستگی با مردم غزه، در آمریکا و اروپا علیه نسل کشی و اقدامات جنایتکارانه در غزه به پا خواسته‌اند و دولت‌های ریاکار غربی فارغ از همه ژست‌های نمایشی آزادی، با اساتید و دانشجویان معترض با برخوردی وحشیانه، صدای حمایت از قربانیان غزه را خاموش می‌کنند. اما اراده‌ی خداوند بالاتر از مکر آنهاست، چراکه دیگر جهانیان می‌دانند ماسک آزادی، حقوق بشر و عدالت خواهی دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته و چهره واقعی آنها به نمایش گذاشته شده است.

حال شکل‌گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده و فردایی آکنده از آگاهی و ظلم‌ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد. گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی‌سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که با سرعتی مثال‌زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است. 

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان کرمان با تشکر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که به‌ رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در جهان، به میدان حمایت از هم‌نوعان خود در غزه آمده‌اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته ضد آنها را قویا محکوم نموده و خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان و ایران، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان‌ دوستانه و تاریخی دانشجویان مدافع حقیقت و حقانیت است.
والسلام و علیکم و رحمت الله برکاته

 

Statement of the International Core of Student Basij District at Kerman Province; in response to the brutal actions of the police in universities of America and Europe. in the name of Allah, The compassionate The Merciful Hazrat Amir al-Momenin (peace be upon him): "We will be against the oppressor and help the oppressed." "And always be the enemy of the oppressor and the friend and helper of the oppressed." (Nahj al-Balagha, 47th. letter) Ayatollah Khamenei, supreme leader of Islamic Republic of Iran, called the Islamic world to pay attention to the fact that the one who stands in front of Islam and the oppressed Palestinian nation is not only the Zionist regime, but also America, France and England, and Muslims should not forget this fact in their equations, deals and analyses. do and forget Referring to the Holy Qur'an, which states that "God's promise is true and those who do not believe in it, do not shake and weaken you with their negativity", he emphasized: God willing, victory will not be far away with Palestine and its people. The brutal and extensive attacks of the usurping and fake Zionist regime army against the defenseless people of Gaza have led to the martyrdom and injury of thousands of oppressed and innocent Palestinians, so that these crimes have created the ground for massive protests in America and Europe, especially in their universities, and the movements Student movement against this regime is spreading rapidly in the world. These days, emancipated students wearing black and white keffiyeh have protested in America and Europe against the genocide and criminal actions in Gaza in solidarity with the people of Gaza, and the hypocritical Western governments, regardless of all the demonstration gestures of freedom, have dealt with protesting professors and students. Brutally, they silence the voice of support for the victims of Gaza. But the will of God is higher than their machinations, because the rest of the world knows that the mask of freedom, human rights and justice of foreign governments has been removed for the people of the world and their true face has been exposed. Nowadays formation, stabilization and continuation of this academic and humanitarian movement has deprived peace of the killers of Gazan children and promises a tomorrow full of awareness and anti-tyranny in the academic and scientific atmosphere of the West. Broadness, awareness and perseverance are the three main pillars of this unprecedented movement in America. A movement that is being extended to other geographical and educational areas of the West with an exemplary speed. The Basij international core at Kerman province thanks the students and professors of the universities who have come to the field to support their fellows in Gaza , despite the suffocation caused by the domination of the Zionist lobbies in the world, strongly condemned the crime and the actions taken against them and demanded the widespread support of all universities, scientific and cultural centers of the world and Iran, regardless of race and religion, is the humanitarian and historical movement of students defending truth and justice. Mercy and blessings of God be upon you all. The International Core of Student Basij district at Kerman Province

دیگر خبرها

  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد