Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برپایی ششمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی اراک خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل یوسفی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: ششمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران از تاریخ ۴ بهمن ماه به مدت شش روز در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۵ ورزشکار پسر نوجوان کشور به منظور آمادگی تیم ملی هندبال برای اعزام به مسابقات آسیایی هندبال در این اردو به سر می برند.

یوسفی بیان کرد: مهدی فراهانی و سهیل صفری هندبالیست نوجوان استان مرکزی هستند که در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی اظهار کرد : این اردو زیر نظر ایرج رضایی مدیر فنی و غلامعلی اکبرآبادی سرمربی که هردو از استان مرکزی می‌باشند و رسول کشانی ، محمود متین ، حسن رنجکار مربیان ، مهدی رفیعی از استان مرکزی بدنساز و ایمان صحراییان بدنساز تیم ملی را همراهی می‌کنند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: ورزشکاران این رشته از استان‌های مختلف کشور با هم تمرین می کنند تا در نهایت شانس خود را برای پوشیدن لباس تیم ملی محک بزنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود