Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: کمیته انضباطی برای تصمیم گیری در مورد پوریا یلی جلسه فوق‌العاه برگزار کرد، اما به شکایت ۴ ساله من رسیدگی نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های هفته یازدهم لیگ‌برتر والیبال ایران روز گذشته (یکشنبه) ۶ دی ماه برگزار شد که در حساس‌ترین بازی،‌ پیکان تهران در خانه‌ی تیم مدعی و پر ستاره شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ترکاشوند سرمربی تیم پیکان، در مورد این بازی به ایسنا گفت: ارومیه تیم خوبی است، اما به دلیل حضور تعدادی از بازیکنانش در اردوهای تیم ملی، به دور از هماهنگی بودند. ما نیز برای این بازی برنامه ریزی خاص روی سرویس‌ها داشتیم و واقعا خوب سرویس زدیم. با شروع‌های خوبی که داشتیم دریافت تیم ارومیه به پاسورشان نرسید و بازیکنان سرعتی آن‌ها از بازی خارج شدند تا به توپ‌های های‌ بلند روی بیاورند. 

او افزود: البته در دفاع عملکرد تیم ارومیه بهتر از ما بود و آنطور که باید در دفاع خوب عمل نکردیم. توپگیری تیم ما نیز فوق‌العاده بود، مخصوصا در ست چهارم که بازیکنانم عالی عمل کردند و تیم ارومیه عصبی شده بود. در دو بخش سرویس و دریافت فوق‌العاده بودیم و این برد مهم به دست آمد. پس از باخت به کاله در هفته گذشته واقعا به این پیروزی نیاز داشتیم. بازی مقابل تیمی مثل ارومیه که برخی بازیکنانش همسن بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ دارند و از تشویق بی امان هوادارانش نیز برخوردار است،‌ برای هر تیمی سخت خواهد بود. خوشحالم که بازیکنان جوان ما توانستند در پوئن‌های ۲۰ به بالا و حساس تمرکز خود را حفظ کرده و ارورهای زیادی نداشته باشند. 

سرمربی تیم پیکان تهران، درباره تاثیر نبود پوریا یلی به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی، گفت: پوریا بازیکن تاثیرگذاری است، اما ما یک بازیکن جوان به نام شاهعلی داریم که برای دومین سال است در لیگ بازی می‌کند و فصل قبل هم تنها در چند مسابقه به او بازی داده‌ایم. او آینده خوبی دارد و خوشبختانه در بازی دیروز هم هر آنچه که از او انتظار داشتیم را برآورده کرد. 

او در مورد تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم در  جریان پوریا یلی کمیته انضباطی فدراسیون خیلی سریع عملکرد کرد. در حالی که کمیته انضباطی فقط دوشنبه‌ها برگزار می‌شود، طی اقدامی سریع جلسه فوق‌العاده‌ای را روز چهارشنبه برگزار کردهو تصمیم گیری کردند. اگر قرار است دوستان کمیته انضباطی همینطور سریع عمل کنند، من نزدیک به ۴ سال است که از یک باشگاه طلب دارم و هنوز رای شکایت بنده را اعلام نکرده‌اند، به آن هم رسیدگی کنند.

ترکاشوند در مورد اعتراضات پر شمار تیم‌ها به داوری‌های لیگ‌برتر نیز گفت: من فکر می‌کنم داوری در شهرستان‌ها سخت‌تر است، مخصوصا جاهایی که گاها انتظاراتی دارند. در مجموع ولی باید بگویم که داوری‌ها خوب است چون همانند بازیکنان، داورها نیز انسان بوده و امکان اشتباه کردن دارند. اگر اشتباه عمدی نباشد روی تیم‌ها تاثیر نمی‌گذارند و این اشتباهات عمدی است که از نظر روحی و روانی تیم‌ها را به هم می‌ریزد. به طور کلی از نحوه قضاوت‌ها راضی هستم، چه زمانی که باخته‌ایم و چه زمانی که برده‌ایم داوریها قابل قبول بوده‌اند. 

پیشکسوت والیبال ایران، درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ نیز اظهار کرد: به هر حال فشاری که بخاطر المپیک وجود دارد، کار را برای تیم‌ها سخت می‌کند. لیگ به تازگی از سر گرفته شده و تا پایان اسفند هم باید هر هفته دو بازی را انجام دهیم که بسیار سنگین است، اما چاره‌ای نیست. فشارها باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود. فشار زیادی روی تیم‌ها است و تایمی هم برای استراحت وجود ندارد، اما امیدوارم هیچ مشکلی برای هیچ کدام از تیم‌ها پیش نیاید تا لیگ را به سلامت تمام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال پوریا یلی محمد ترکاشوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران