Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@16:57:52 GMT

«سه تفنگدار و یکی» تا ۱۳ بهمن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۷۳۱

«سه تفنگدار و یکی» تا ۱۳ بهمن تمدید شد

نمایش «سه تفنگدار و یکی» به کارگردانی مهدی شاه‌حسینی تا ۱۳ بهمن تمدید شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «سه تفنگدار و یکی» به کارگردانی مهدی شاه‌حسینی که قرار بود تا ۵ بهمن ماه روی صحنه باشد تا ۱۳ بهمن تمدید شد. این نمایش هر شب ساعت ۲۱ در سالن شماره ۲ تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایشنامه «سه تفنگدار و یکی» بر اساس طرحی از مهدی شاه‌حسینی توسط عقیل جماعتی به نگارش درآمده است. در این نمایش کمدی تعدادی از خنداننده‌های برنامه «خندوانه» ایفای نقش می‌کنند. بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا امین اصلانی، آیت بی غم، سوسن پرور، میثم درویشان‌پور، سهیل غلامرضاپور، محمد معتضدی هستند.

مهدی شاه‌حسینی متولد ۱۳۶۱ دارای مدرک کارشناسی سینما است. او فعالیت هنری خود را از سال ۸۱ با ورود به هنرستان هنر‌های نمایشی و بازی در تئاتر آغاز کرد. شاه حسینی پیش از این تجربه کارگردانی نمایش‌های «کمی تا قسمتی ابری» سال ۸۳ و «جیک جیک‌های شیش و هشت» سال ۸۴ و دستیاری کارگردانانی، چون محمد عاقبتی، داوود رشیدی، حسن معجونی، سعید چنگیزیان، رضا بابک، امیررضا کوهستانی و ... را در کارنامه خود دارد، اما شهرت وی به دلیل همکاری‌اش با رامبد جوان در برنامه «خندوانه» از سال ۱۳۹۳ تاکنون است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

سیدرسول حسینی مجری طرح، شهرزاد نیک‌مرام برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، بهاره خالقی دستیار کارگردان، سامان قاسمی مدیر تولید، بهراد جوان‌بخت طراح گرافیک، آرش مالمیر طراح صحنه، مرضیه مسائلی طراح لباس، حسن محمدی‌فرانی طراح نور، بهروز سیفی موسیقی و طراحی افکت، آوا فیاض مشاور تبلیغات و رسانه، مصطفی پیرهادی عکاس، محمدرضا مظاهر مدیر صحنه، مرتضی مکرمی و علی مهریار دستیاران صحنه، استودیو آبی ساخت تیزر عوامل نمایش «سه تفنگدار و یکی» هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما و تئاتر مهدی شاه حسینی خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست