Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@11:30:23 GMT

هالیوود در غم درگذشت بسکتبالیست مشهور

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۱۰۸

صراط:

درگذشت «کوبی برایانت» بسکتبالیست مشهور آمریکایی و برنده یک جایزه اسکار در سانحه هوایی واکنش و همدردی چهره‌های شاخص سینمایی و هالیوود را به دنبال داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، «کوبی برایانت» بسکتبالیست مشهور آمریکایی و بازیکن تیم لس آنجلس لیکرز شب گذشته در سن ۴۱ سالگی و طی سانحه سقوط هلیکوپتر به همراه دختر سیزده‌ ساله‌اش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برایانت» علاوه بر دستاوردهای ورزشی، جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه سال ۲۰۱۸ برای انیمیشن «بسکتبال عزیز» را در کارنامه داشت. این انیمیشن کوتاه بر اساس شعری که در سال 2015 توسط خود «برایانت» سروده شده بود ساخته شد. به این ترتیب «کوبی برایانت» به عنوان نخستین برنده آفریقایی تبار جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه محسوب می‌شود. جامعه سینمایی نیز در پی درگذشت این بسکتبالیست در صفحات مجازی پیام تاثر و همدردی خود را منتشر کردند.

«لئوناردو دی‌کاپریو» در صفحه توئیتر خود نوشت:«وسعت کوبی بسیار فراتر از زندگی بود. او یک اسطوره بود. روحشان شاد...»

«اکتاویا اسپنسر» هنرپیشه برنده جایزه اسکار و «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی نیز در صفحه توئیتر خود درگذشت «برایانت» را تسلیت گفتند.

«ریس ویترسپون» هنرپیشه مشهور آمریکایی نیز نوشت : « با شنیدن خبر درگذشت «کوبی برایانت» عمیقا غمگین شدم. او یک ورزشکار منحصربفرد،انسانی بی‌نظیر و بی‌نهایت مهربان بود...»

«ترور نوآ»‌، «جیمی فاکس»،«جان لجند»،«اکتاویا اسپنسر»، «ووپی گلدبرگ»، «کلی کلارکسون»،«جفری رایت»، «جیمی کیمل» و «پریانکا چوپرا» نیز از جمله افرادی بودند که در صفحات مجازی خود به درگذشت «کوبی براینات» واکنش نشان دادند.

همچنین «‌باراک اوباما» و «دونالد ترامپ» نیز پیام تاثر خود نسبت به درگذشت «کوبی برایانت» را توئیت کردند.

برایانت در طول دوران فعالیت خود در تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز به چهارمین ستاره پر امتیاز لیگ قهرمانی آمریکا(NBA) تبدیل شد و پنج دوره عنوان قهرمانی آن را به دست آورد.

کوبی برایانت در فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن ان‌بی‌ای انتخاب شد و جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای را از آن خود کرد و در همان سال، تیم لس آنجلس را به فینال این رقابت‌ها رساند و همچنین با تیم بسکتبال ایالات متحده آمریکا، قهرمان المپیک شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هالیوود بسکتبالیست کوبی برایانت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 حزب الله لبنان ساعتی پیش در یک حمله موشکی و پهپادی ساحل عکا در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. اسرائیل برای هدف قرار دادن موشک‌ها جنگنده بلند کرد اما دست کم یک موشک به هدف خورد. هدف پهپادهای کامیکازه مقر تیپ گولانی و گردان 621 نیروی ویژه «اغوز» در پادگان شرگا در نزدیکی شهر عکا بود. لحظات این حمله را از شش زاویه می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل