Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:54:06 GMT

«باشو، غریبه کوچک در گذر زمان...» بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۱۱۵

«باشو، غریبه کوچک در گذر زمان...» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه نمایشی دیوار چهارم، هم اندیشی «باشو غریبه کوچک در گذر زمان... » با طراحی و دبیری مهبود مهرنوش توسط استادان دانشگاه و چهره های سینمایی در تماشاخانه «دیوار چهارم» برگزار می شود.

در این سمینار که روز شنبه ۱۲ ام بهمن ماه جاری، ساعت ۱۹ در تماشاخانه «دیوار چهارم» برپا می شود فیلم سینمایی «باشو غریبه کوچک» اثر بهرام بیضایی فیلمساز معاصر از جنبه های مختلف فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، صحنه، لباس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط متخصصان و کارشناسانی همچون احمد کامیابی مسک، سهیلا نجم، مصطفی مختاباد، پیام فروتن و مسعود آب پرور مورد بررسی قرار می گیرد.

هم اندیشی «باشو، غریبه کوچک در گذر زمان ...» به نوبت در دو پنل نمایش فیلم و نقد و تحلیل اجرا می شود و در پایان، زمانی به پرسش و پاسخ حاضران در نشست اختصاص خواهد یافت.

مهمانان ویژه هم اندیشی مزبور، داریوش فرهنگ، علی ژکان و واروژ کریم مسیحی هستند که طی برنامه با بیان دیدگاه ها و خاطرات همکاری با بهرام بیضایی پیرامون فیلم به ایراد سخن می پردازند.

هم اندیشی «باشو، غریبه کوچک در گذر زمان ...» با دبیری علمی مهبود مهرنوش و دبیری اجرایی بهداد پنجه زاده، توسط موسسه فرهنگی هنری بهداد و مجتمع آموزشی هنری سبوره با همکاری تماشاخانه دیوار چهارم، ۱۲ بهمن برگزار می شود و ورود برای همه علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 4836439 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام بیضایی تماشاخانه دیوار چهارم نقد فیلم فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم مستند شبکه دو سیما ابراهیم داروغه زاده کارگردان تئاتر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود