Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@14:14:40 GMT

ثبت ۱۲ هزار و ۷۸۷ واقعه ولادت در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۳۹۴

ثبت ۱۲ هزار و ۷۸۷ واقعه ولادت در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی از ثبت ۱۲ هزار و ۷۸۷ واقعه ولادت طی ده ماهه سال جاری در این استان خبر داد و گفت: این تعداد واقعه ولادت ثبت شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۸ درصد کاهش همراه بوده است.

علی زاهدی نیا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: از مجموع موالید ثبت شده در این مدت تعداد ۶ هزار و ۶۷۴ پسر و ۶ هزار و ۱۱۳ دختر  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به آمار تفکیکی موالید ثبت شده بر حسب جنس، به ازای هر ۱۰۰ ولادت دختر ۱۰۹ ولادت پسر در خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

زاهدی نیا ادامه داد: همچنین از کل موالید ثبت شده طی ده ماهه سال جاری، ۷ هزار و ۸۳۴ واقعه شهری و ۴ هزار و ۹۵۳ واقعه روستایی هستند که با توجه به جمعیت میاندوره ای استان، نرخ خام حاصل از ثبت موالید در استان، ۱۶.۴ در هزار است.

مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی افزود: با توجه به گزارش ولادت های ثبت شده برحسب گروه سنی مادران، بیشترین فراوانی ولادت ثبت شده به گروه سنی مادران ۲۵-۲۹ سال با تعداد ۳ هزار و ۵۱۴ رویداد ولادت اختصاص یافته است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ثبت ولادت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند