Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برگزاری جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم های آن همزمان با ایام الله دهه فجر در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان،علی اصغر فضیلت روز دوشنبه اظهار کرد: این جشنواره از پانزدهم تا بیست و یکم بهمن و به مدت یک هفته در سمنان برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این جشنواره 12 فیلم در سانس های عصر و شب و چهار فیلم در بخش کودک و نوجوان و در سانس های صبح در سینماهای سمنان اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بلیط تماشای فیلم های فجر امسال شش هزار تومان است گفت: بلیط تماشای ین فیلم ها با 40 درصد تخفیف به دوستداران هنر سینما ارائه می شود و تماشای فیلم های بخش کودک و نوجوان تحت عنوان سیمرغ و پروانه ها نیز رایگان است.
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن در تهران و همزمان چند شهر بزرگ کشور برگزار می‌شود و به دلیل همدردی با خانواده شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، امسال جشنواره‌ فیلم فجر مراسم افتتاحیه ندارد و از روز دوازدهم نمایش فیلم‌ها آغاز می‌شود.
اختتامیه جشنواره فیلم فجر 98 مانند هر سال بیست و دوم بهمن ماه خواهد بود.
در جشنواره فیلم فجر امسال بخش کارگردانان فیلم اولی با نام بخش نگاه نو در جشنواره فیلم فجر وجود دارد.
22 فیلم در بخش اصلی جشنواره "سودای سیمرغ" حضور دارند و بخش‌های مستند و فیلم کوتاه نیز در جشنواره فیلم فجر حضور پررنگ خواهند داشت.سلامی سمنان از برگزاری جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم های آن همزمان با ایام الله دهه فجر در سمنان خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سمنان فیلم فجر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر