Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی زاده با اشاره به افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۲۶۷ میلیاردو۶۱۳ میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمد موسوی زاده» در نشست خبری به مناسب ایام الله دهه فجر با اعلام این مطلب گفت: این پروژه‌ها در پنج سرفصل قابل افتتاح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل شرکت  توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح  ۱۵ پروژه بهینه‌سازی روشنایی معابر بااعتبار چهار میلیارد و 598 میلیون تومان، هشت پروژه توسعه تبدیل شبکه‌های سومی به کابل خود نگه‌دار به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان  را از پروژه های افتتاحی عنوان کردوگفت: دراین ایام ۲۹ پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع به طول ۱۰۵ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد تومانی، ۱۸ پروژه نصب ۷۳ ایستگاه توزیع برق با هفت میلیارد تومان اعتبار و ۱۰ پروژه احداث و به سازی تجهیزات الکتریکی با دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گفته وی از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۷۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فقط در حوزه توزیع برق استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.

 

موسوی زاده با بیان این که در زمینه پروژه های توسعه و بهینه سازی پست ها و شبکه توزیع برق ، روشنایی معابر و لوازم اندازه گیری از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، دو هزار و ۴۷۲ پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده گفت: برای این تعداد پروژه ، مبلغ بیش از ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

 

مدیر کل شرکت  توزیع نیروی برق استان سمنان  در ادامه با اشاره به اینکه برای اصلاح و بهسازی شبکه و تاسیسات توزیع برق فرسوده ، قدیمی و عارضه دار ، رزمایش های خدمت متعالی در واحدهای اجرائی این شرکت انجام می شود اظهارداشت: از شروع سال جاری تا به حال ، ۲۶ رزمایش به استعداد ۸۲۵ نفر نیروهای فنی، تخصصی و پشتیبانی با بهره گیری از ۲۰۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و عملیاتی با حجم کار سه هزار و ۴۶۴ نفرساعت و ۱۳۷ روزکاری صرفه جوئی ، به اجرا در آمده است.

 

وی افزود: با برگزاری رزمایش های مورد اشاره، احداث و اصلاح ۲۷۹ هزار متر خطوط برق رسانی ، بهسازی ۷۱ پست هوائی و زمینی توزیع برق، جمع آوری و نصب ۱۰۳ اصله پایه برق، تعویض ۳۸ دستگاه کات اوت و برقگیر، اصلاح ۱۴۶ ارتباط و تعویض کلمپ، تعویض سه هزار و ۲۸۲ مقره، پایه مقره و کنسول ، سرویس و آچارکشی دوهزار و ۷۱۱ پایه و اصلاح و نصب سه هزار و ۳۷۱ اصلی شبکه و اسپیسر به انجام رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موسوی زاده نرخ خاموشی استان سمنان را نسبت به سایر استان‌ها کمتر اعلام کردوگفت: امسال با مشارکت خوب و جدی مشترکان استان از پیک مصرف برق بدون خاموشی عبور کردیم.

 

مدیرکل توزیع برق استان سمنان گفت: مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۹۹ میلیون پاداش همکاری در قبوض برق مصرفی مشترکان صنعتی،کشاورزی، تجاری، اداری و سی ان جی و مولّدهای اضطراری در تابستان امسال با شرکت توزیع برق استان مشارکت داشته اند،لحاظ شده است.

 

وی در ادامه به به اجرای تعرفه های تشویقی برای مشترکان خانگی در استان سمنان و تاثیرات آن بررفتار مصرف آناناشاره داشت واذعان کرد: با وجود گرمای کم سابقه در تابستان سال جاری ، همکاری مشترکان در رعایت الگوی مصرف در خورِ تحسین است و از ۲۹۳ هزار اشتراک خانگی استان، ۱۶۷ هزار مشترک خانگی با رعایت الگوی مصرف ، ۱۲ میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی در صورتحساب برق مصرفی آنان لحاظ شده است.

 

موسوی زاده با بیان اینکه ۹۴ درصد تاسیسات صنعت توزیع برق استان سمنان، پس از انقلاب اسلامی احداث و مورد بهره برداری واقع شده گفت: احداث ۱۱ هزار و ۲۴۶ کیلومتر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی وزمینی ، نصب هفت هزار و ۸۶۹ دستگاه پست برق با قدرت یک هزار و ۳۴۳ مگاولت آمپر، جذب ۳۴۲ هزار و ۶۱۰ اشتراک جدید ، برق رسانی به کلیه روستاهای استان، نصب دو هزار و ۵۸۸ انشعاب برق چاه آب کشاورزی و برقراری ۱۱۵ هزار و ۳۶۹ دستگاه سرچراغ روشنائی معابر، از جمله دست آوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان محسوب می شود.

 

به گفته مدیرکل توزیع برق استان سمنان در دولت تدبیر و امید، مبلغ ۳۱۶ میلیارد تومان در توسعه زیرساخت ها و شبکه ها و تاسیسات توزیع برق استان سمنان سرمایه گذاری شده است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد

به گزارش قدس خراسان، باقر صدیقی امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه دیدار با مدیر برق شهرستان قوچان با بیان اینکه مدیریت حوزه برق سرولایت با قوچان و سه روستا نیز با خوشاب سبزوار است، افزود: مدیریت حوزه آب و آب‌رسانی سرولایت نیز با شهرستان نیشابور و آب‌رسانی به تعدادی از روستاهای فیروزه، نیشابور و خوشاب نیز با این بخش است.
وی عنوان کرد: چون نقطه مرزی هستیم متأسفانه این گونه تقسیم‌بندی شده است. در حوزه برق‌رسانی از ۴۰ روستا ۳۷ روستا زیر نظر قوچان و سه روستا با خوشاب است.
بخشدار سرولایت با بیان اینکه در حوزه خدمات‌رسانی مانند گاز و آب این منطقه نیاز شهرستان‌های هم‌جوار را تأمین می‌کند، تصریح کرد: چون هم‌جوار ما روستاهای بخش آبکوه شهرستان قوچان است، به همین دلیل از این منطقه برق مورد نیاز وارد بخش سرولایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای شبکه توزیع برق استان از این مسیر مقرون به صرفه‌تر است تا اینکه بخواهد از نیشابور توزیع برق صورت گیرد. بخش سرولایت ۹۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان فاصله دارد، در صورتی که این فاصله تا قوچان ۳۰ کیلومتر بیشتر نیست.
صدیقی در ادامه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی یک منطقه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را انتخاب کنیم.
وی با تأکید بر تداوم اجرای طرح تعویض شبکه توزیع برق فعلی به کابل خود نگهدار و همچنین تأمین روشنایی معابر روستایی خاطرنشان کرد: فرمانداری و بخشداری نقش حمایتی، نظارتی و هدایت‌کننده دارد و سایر دستگاه‌های اجرایی باید با هم افزایی و تعامل مشکلات مردمی را برطرف کنند.
بخشدار سرولایت در ادامه بر اختصاص پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین درآمد پایدار برای دهیاری‌ها، پیگیری چارت و تأمین نیرو و بالابر مختص اداره برق مستقر در منطقه تأکید کرد.
وی همچنین به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین ادارات آب و برق با لحاظ حداقل اثرات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: انتظار داریم برق کنتورهای چاه و خط پمپاژ به هیچ وجه قطع نشوند تا مشکل در کمبود و توزیع آب شرب برای اهالی بخش سرولایت را نداشته باشیم.صدیقی همچنین با هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه برق و تداوم این همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد و خواستار تسریع در اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق و برخی از خطوط انتقال آب و همچنین رفع مشکل مالکیت و دولتی شدن شبکه آب‌رسانی در ۳ روستای باقی مانده سطح بخش شد.
مدیر برق شهرستان قوچان در این نشست سه جانبه ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت شرکت برق خدمت‌رسانی به مردم است، از هیچ کوششی جهت خدمت شایسته به مردم دریغ نخواهیم کرد.
مهدی آدینه ادامه داد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.
وی با اشاره به هزینه کرد حدود ۴۵ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به روستای ماه نشین سرولایت در سال گذشته ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم از جمله محورهای مهم مورد توجه است که برای موفقیت در این راه و کسب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار