Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:48:25 GMT

روز کلیدی برای انتقال ستاره والنسیا به بارسا

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۳۹۵

روز کلیدی برای انتقال ستاره والنسیا به بارسا

امروز قرار است پیتر لیم مالک والنسیا پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد بارسا برای جذب رودریگو موره نو اعلام کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از مصدومیت سوارز و دوری 4 ماهه ی او از میادین، به دنبال جذب یک مهاجم نوک است. گزینه های زیادی برای این باشگاه مطرح شده بود اما در حال حاضر رودریگو موره نو از دیگران شانس بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارسلونا از سه روز پیش با والنسیا وارد مذاکره شده ولی هنوز مشخص نشده است که پاسخ والنسیا چه خواهد بود. طبق ادعای دیاریو اسپورت، امروز قرار است پیتر لیم مالک والنسیا پاسخ قطعی خود را در مورد انتقال موره نو اعلام کند.

بارسا پیشنهاد انتقال قرضی تا پایان فصل با بند خرید دائمی را ارائه داده است اما گفته می شود والنسیا اصرار دارد که این بند خرید اجباری باشد و دو طرف بر سر این مساله اختلاف نظر دارد. هواداران، بازیکنان و کادر فنی والنسیا مخالف جدی جدایی موره نو و پیوستن او به بارسلونا هستند اما سران باشگاه عقیده ای دیگر دارند.

طبق ادعای اسپورت، اگر در نهایت انتقال موره نو نهایی نشود، بارسلونا به سراغ گزینه های بعدی خود خواهد رفت. گفته می شود که اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی چلسی و ایسام بن یدر مهاجم فرانسوی موناکو پس از موره نو در لیست خرید آبی اناری ها قرار دارند.

بارسلونا والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)

گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • فیلم/ خلاصه دیدار بارسلونا ۴ - والنسیا ۲
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد