Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:00:50 GMT

ناچو ستاره ای متعصب و تمام نشدنی برای رئال

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۹۶۷

ناچو ستاره ای متعصب و تمام نشدنی برای رئال

ناچو فرناندز در 30 سالگی همچنان بازیکنی ثابت در رئال نیست ولی هرگز از تعهد و تعصب او به رئال مادرید کم نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، سه امتیاز ارزشمند برای صدرنشینی؛ تیم باشکوه؛ خیلی خوشحالم برای گلی که به ثمر رساندم. ناچو با این نوشته در صفحه اجتماعی خود، گل سه امتیازی برابر وایادولید را جشن گرفت. ستاره محصول آکادمی رئال که به تازگی قدم در 30 سالگی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناچو شب گذشته به جای دنی کارواخال محروم در سمت راست دفاع رئال قرار گرفت و نمایشی کامل ارائه داد. او دقیقه 78 و در حالی که کار رئال برابر میزبانش گره خورده بود، با ضربه سری تماشایی توانست گل پیروز بخش را به ثمر برساند و رئال را با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسا صدرنشین کند.

 

 

 

 

ناچو فصل را خوب شروع نکرد. آچار فرانسه زیدان که در همه پست های دفاعی می تواند بازی کند، امسال به دلیل حضور ادر میلیتائو به چهارمین مدافع میانی رئال بدل شده و فرصت چندانی برای بازی در این پست پیدا نمی کند. او که در شش فصل گذشته حداقل 1000 دقیقه برای رئال بازی کرده، امسال کار دشوارتری برای گذر از این رکورد خواهد داشت.

در سمت چپ فرلان مندی و مارسلو حضور دارند و این کار را برای ناچو مشکل تر کرده است. از خوش شانسی او اودریوسولا به صورت قرضی راهی بایرن شد تا حالا ناچو ذخیره اول دنی کارواخال باشد.

 

ناچو فصل جاری اولین بازی خود را به عنوان مدافع چپ برابر اوساسونا انجام داد. مارسلو و مندی مصدوم بودند و زیدان از ناچو در سمت چپ استفاده کرد. او سپس برابر اتلتیکو و بروژ نیز در سمت چپ بازی کرد و در بازی برابر تیم بلژیکی دچار مصدومیت شد. مصدومیتی که او را 75 روز به دور از میادین نگاه داشت.

ناچو 15 دسامبر و در بازی برابر والنسیا در مستایا بار دیگر در سمت چپ به میدان رفت و سپس در بازی با بیلبائو و با مصدومیت میلیتائو از دقیقه 57 وارد زمین شد و در پست مدافع وسط بازی کرد.

ناچو در بازی جام حذفی برابر سالامانکا مدافع وسط بود و در بازی شب گذشته برابر وایادولید نیز بار دیگر در سمت چپ به میدان رفت.

 

 

 

 

ستاره ای که کمتر اشتباه می کند و شب گذشته گل سه امتیازی او خوشحالی را به اردوی رئال مادرید برد. ناچویی که تابستان از سویا و رم نیز پیشنهاد داشت وبلی بازهم تعصب خود را به پیراهن رئال نشان داد و ماندنی شد.

او در پایان بازی گفت:« فکر می کنم که کمی گلم عجیب بود چرا که اصلا قرار نبود برای کرنر جلو بروم ولی این کار را به درخواست زیدان انجام دادم. او از من درخواست کرد که در تیر یک قرار بگیرم. زندگی به همین شکل است و در بعضی اوقات شما در زمان مناسب در منطقه مناسبی قرار می گیرید و برابر وایادولید نیز همه چیز به خوبی پیش رفت.»

 

 

رئال مادرید ناچو فرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ناچو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا