Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در این تجمع که در برابر ساختمان « نه شرقی نه غربی » وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعارهایی علیه محمدجواد ظریف در مذمت مذاکره با آمریکا بعد از شهادت قاسم سلیمانی و ترور وی از سوی آمریکایی‌ها سر داده شد.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی در انتقاد به سخنان ظریف، شعارهایی از جمله مرگ بر سازشکار ، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر انگلیس، ظریف حیا کن ، وزارت خارجه را رها کن، ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد، الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر منافق سازشکار ، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا ، حرف ما یک کلام انتقام انتقام، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، مذاکره با دشمن ، خنجر زدن به میهن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سر دادند.

در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .

او گفت: همه در کشور باید در راستای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکا حرکت کنند و همه ما فریاد بزنیم هیهات منا الذله.

برگزاری این تجمع در حالی است که سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های چند روز اخیر و سوء برداشت از اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در گفت‌وگو با نشریه اشپیگل ابراز تاسف کرد که "برخی رسانه‌ها توئیت‌های فارسی دونالد ترامپ را منبع خود قرار داده‌اند".

وی تصریح کرد: صحبت‌های آقای ظریف حرف تازه‌ای نبود چون سیاست اصولی جمهوری اسلامی را بیان کرد. این همان صحبتی است که مقام معظم رهبری، دولت و مقامات به عنوان یک حرف اصولی و اساسی همواره بیان کرده‌اند.
در این تجمع پرچم آمریکا توسط تعدادی از شرکت‌کنندگان به آتش کشیده شد .

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تجمع اعتراضی ظریف وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند

پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی به علت حوادث قبل از جنگ غزه، از سوی آمریکل ناقض حقوق بشر شناخته شدند.

به گزارش میزان، طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.

بر این اساس حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این راستا مدعی شده است که چهار واحد از آن‌ها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگو‌ها در اینباره ادامه دارد.

گفتنی است این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»