Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@15:47:23 GMT

ادامه پشتیبانی از ویندوز 7

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۶۵۷

ادامه پشتیبانی از ویندوز 7

به گزارش صدای ایران به نقل از ورج، مایکروسافت در اوایل ماه جاری میلادی مایکروسافت آخرین آپدیت ها برای ویندوز ۷ را ارائه کرد و پس از آن پشتیبانی از این سیستم را پس از ۱۰ سال قطع کرد.

در این میان هرچند آپدیت ها روتین به نظر می رسند، اما مایکروسافت اکنون فاش کرده یکی از آنها اختلالاتی را در تصویر پس زمینه دسک تاپ( wallpaper ) برخی کاربران به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: پس از نصب آپدیت KB۴۵۳۴۳۱۰، تصویر پس زمینه دسک تاپ دستگاه شما ممکن است هنگام کشیده شدن(Stretch) سیاه به نظر برسد.  

به نظر می رسد این اختلال فقط در تصاویر پس زمینه ای به وجود می آیند که کشیده می شوند.  اختلال مذکور در حالی اتفاق می افتد که مایکروسافت تصمیم داشت  پشتیبانی از  ویندوز ۷ را متوقف کند.

مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود وصله های ویندوز ۷ فقط برای سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود. اما این شرکت بزرگ یک شبه نظر خود را تغییر داد و اکنون اعلام کرد وصله ها برای همه کاربران ویندوز۷ و Windows Server ۲۰۰۸ R۲SP۱ ارائه می شود. این بدان معناست که مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را برای ترمیم باگ مذکور ادامه داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران مایکروسافت ویندوز ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی اوپو A3 که با شماره مدل PJT110 تائیدیه پلتفرم TENNA را دریافت کرده است، در ماه آینده عرضه خواهد شد؛ این محصول گواهی IP69 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، احتمالاً گوشی یادشده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد.

یک ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی گوشی اوپو A3 واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و به تراشه ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۱ * ۷۵.۶ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.

کد خبر 747739

دیگر خبرها

  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید