Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرده افتتاح و بهره‌برداری13 پروژه برق‌رسانی هم‌زمان با دهه فجر در نهاوند

به گزارش خبرنگار برنا از نهاوند، رضا شیردره رئیس اداره برق نهاوند ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی است تا مردم از طریق رسانه‌ها آنچه را انجام‌شده بدانند و از سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌ها در راستای توسعه شهرستان مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری و یا افتتاحی مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند، گفت: این پروژه‌ها شامل توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق، اصلاح و بهینه شبکه تعمیرات نگه‌داری شبکه تعمیر و نگه‌داری اصلاح لوازم اندازه‌گیری معیوب و مقاوم‌سازی شبکه‌های توزیع برق است.

رئیس اداره برق نهاوند نیروگاه خورشیدی، اصلاح و بهینه شبکه‌های خیابان سعدی، احداث پست هوایی بلوار شهید چمران، احداث پست هوایی جنب بخشداری خزل، احداث پست هوایی بره فراخ جدید، اصلاح و جابجایی پست هوایی بید سوخته، اصلاح و بهینه شبکه فشار ضعیف کرک و اصلاح و مقاوم‌سازی شبکه فشار متوسط گیان را ازجمله این طرح‌ها برشمرد.

وی احداث شبکه فشار ضعیف شهری نهاوند، احداث شبکه فشار ضعیف روستایی، نصب چراغ گازی در نقاط مختلف، نصب کنتور تک‌تاز برای متقاضیان جدید، اصلاح شبکه‌های فشار ضعیف روستایی را از دیگر پروژه‌ها اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها بااعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در ایام مبارک فجر و با حضور مسئولین افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

شیردره در ادامه با اشاره به وضعیت پیاده راه سعدی و تعهدات اداره برق شهرستان در راستای اجرای این طرح، تصریح کرد: در اجرای پروژه پیاده راه سعدی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق هزینه شده است.

وی نصب ۳۱ اصله پایه فشار ضعیف، ۸ اصله پایه فشار متوسط، احداث ۲ هزار متر شبکه کابل خود نگهدار و جابجایی ۲ دستگاه پست هوایی و نصب ۳۲ دستگاه چراغ گازی ۱۵۰ واتی ازجمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در زمان اجرای این اقدامات با توجه به تأکید بر اصل رعایت حقوق شهروندی و با توجه به اینکه مراکز اداری، بانک‌ها و تجاری در مرکز شهر و محل این پروژه قرار داشت، خاموشی‌ها در روزهای جمعه انجام شد تا مشکلاتی برای مردم رخ ندهد.

رئیس اداره برق نهاوند، تأکید کرد: در حال حاضر تعهدات شرکت برق در اجرای پیاده راه سعدی انجام و به اتمام رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدرسه خیرساز حاج غلامرضا زیرک در ۱۸ کلاس و ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع ساختمان اصلی و ۷۰۰ متر مربع فضای ورزشی طراحی و احداث شده است.

برای ساخت این مدرسه در منطقه پردیسان ۳۰ میلیارد تومان به همت خیر هزینه شده و طرح سالن ورزشی نیز در قالب دولتی و با مشارکت خیر به بهره برداری رسیده است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدرسه استقرار سه سامانه سلول‌های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ کیلووات است که علاوه بر بهره‌گیری از انرژی خورشیدی برای تامین پایدار شبکه توزیع برق به تأمین هزینه مدرسه‌های نیز کمک می‌کند.

محمود کمانی، معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک این وزارتخانه با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای تجهیز مدارس خیرساز به نیروگاه‌های برق خورشیدی، گفت: استان قم با ۱۱ مدرسه مجهز به سلول‌های خورشیدی در این زمینه پیشتاز است.

وی افزود: سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) برق تولیدی این مراکز را به قیمت مناسب خریداری می‌کند که علاوه بر فرهنگ‌سازی برای نسل آینده در تامین هزینه‌های جاری و نگهداری مدارس نیز موثر است.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم با تجلیل از خدمات و اقدامات خیرین مدرسه ساز گفت: استان قم  یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیاز دارد که باید به سرعت این نیاز مرتفع شود.

حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ طرح برای اجرای نیروگاه‌های خورشیدی هدف‌گذاری شده است، گفت: در یک برنامه کوتاه مدت با همکاری دستگاه‌های متولی ۲۰ هزار مدرسه به سلول‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

در حال حاضر ۸ هزار و ۳۰۰ پروژه در سطح کشور در دست احداث است که ۵۰ درصد آن‌را خیرین برعهده دارند.

سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس در قالب ۲۷ پروژه به همت خیرین مدرسه ساز در قم احداث شد که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد در سطح استان به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری