Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:04:07 GMT

نقص فنی هواپیمای کاروان شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۹۳۷

نقص فنی هواپیمای کاروان شهر خودرو

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، هواپیمای تیم فوتبال شهر خودرو که از کویت باید به قطر برود دچار نقص فنی شده است.

اعضای تیم شهر خودرو که بعد از سفر از دوبی به کویت قصد سفر به قطر برای دیدار با السیلیه را داشتند سوار هواپیما شدند اما به خاطر نقص فنی، موتور سمت چپ هواپیما پایین آورده شد تا تعمیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازیکن شهر خودرو هم به دلیل صادر نشدن روادید از جانب کشور قطر در فرودگاه دوبی مانده‌اند. مسوولان شهر خودرو در تلاش هستند تا مشکل این دو نفر تا بعد از ظهر حل شود.

به دلیل به وجود آمدن این مشکل احتمالا کادر فنی شهر خودرو به نشست خبری که قرار است ساعت ۵:۳۰ برگزار شوند، نمی‌رسند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق شهر خودرو کویت کاروان السیلیه نقص فنی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899770

دیگر خبرها

  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فیلم/ پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده اسرائیل
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا