Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:39:40 GMT

مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی آمریکاست

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۲۹۲

مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه اگر مومنان در جهت یاری خدا قدم بردارند، خداوند وعده پیروزی به آنان داده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشورمان، ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی مقابل استکبار جهانی است و یقیناً اگر از مسیر اصلی انقلاب اسلامی خارج شویم و با دشمن سازش کنیم، قطعاً محکوم به شکست خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در پیروزی کشورمان در مقابل استکبار جهانی نقش مهمی ایفا کنیم، باید به وعده الهی عمل کنیم و در تقابل با دشمنان خدا باشیم و برای این کار، نیاز است کشورمان روز به روز مسیر پیشرفت، توسعه و قوی‌تر شدن را طی کند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با طراحی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش نمودند که بقای خود را در سطح منطقه قوت ببخشند، تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی از طریق تاکتیک‌های جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت، تمام تلاش خود را برای بقای خود انجام می‌دهند اما باید بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی، عاملی برای رسیدن آنان به اهدافشان نیست، بلکه اهداف این شهید بزرگوار همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ادامه با اشاره به اینکه مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی آمریکاست، افزود: آمریکایی برای بقای خود دست به هر کاری می‌زند اما ترامپ، به عنوان رئیس جمهور این کشور با تمام توان، تمام ریسک‌ها را انجام می‌دهد ولی همین عنصر خطرناک و تروریست، عاملی برای فروپاشی شیطان بزرگ خواهد بود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به تجمعات باشکوه اعتراضی مردم عراق نسبت به حضور نظامی آمریکا در این کشور اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده با جمعیت باشکوه در کشور عراق علیه مواضع نظامی آمریکا در این کشور بودیم اما دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با سانسور این واقعه، آن را خنثی کنند.

کد خبر 4836819 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام حسین طائب ترامپ عراق سازمان بسیج انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان انتخابات 98 محمد جواد ظریف ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه مقام معظم رهبری برجام عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال