Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب اله آصفی روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در این باره بیان کرد:برای بررسی ابعاد حادثه یک جلسه اضطراری با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دلیل وقوع این حادثه در دست پیگیری است، گفت: مهمترین اقدامی که پس از بروز حادثه انجام شد، ایمنی مسافران و محل نشست هواپیما بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه این هواپیما با خروج از باند فرودگاه، در کمربندی ماهشهر - سربندر که نزدیک فرودگاه هست متوقف شد، افزود: این جاده هم اکنون مسدود است و تا ساعاتی دیگر با انتقال کامل هواپیما، تردد در این مسیر از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آصفی ادامه داد: تمامی ۱۴۴ سرنشین هواپیمای حادثه دیده تهران- ماهشهر پس از فرود در ساعت ۷:۳۵ دقیقه، در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها ۲ نفر از آنها از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شدند.

وی با اشاره به اینکه همه مسافران این پرواز بدون محدودیت یا به سمت منازل و یا محل کار خود اعزام شدند، گفت: به واسطه مهارت خلبان، همه سرنشینان هواپیما در سلامت به سر می‌برند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا دلیل این حادثه مشخص شده، گفت: بررسی اصلی این حادثه پس از جابه‌جایی هواپیما به داخل فرودگاه انجام می‌شود ولی آنچه اهمیت دارد این است که هرگونه قضاوت پیش از اعلام نظرات فنی، غیر رسمی است و نمی‌توان به چنین اظهارات غیرفنی استناد کرد.

پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۴۰ دقیقه روز دوشنبه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر در ساعت ۷:۳۵ دقیقه از باند خارج شد.

در پی این حادثه تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری برای ارزیابی سانحه خروج هواپیما از باند در محل حاضر شده‌اند.

هواپیمای حادثه دیده ۱۴۴ سرنشین، شامل ۱۳۶ نفر مسافر و هشت نفر خدمه داشت.

فرودگاه ماهشهر فرودگاه اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان، در جنوب خوزستان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پتروشیمی سازمان هواپیمایی کشوری کارشناسی مسافران هواپیما قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر