Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:41:25 GMT

افزایش تعداد مشتریان امره جان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۵۸۷

افزایش تعداد مشتریان امره جان

هافبک آلمانی تیم فوتبال یوونتوس مورد توجه پنج باشگاه اروپایی قرار گرفته است. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امره جان که به نظر آینده روشنی در یوونتوس در انتظارش نیست، مورد توجه پنج باشگاه اروپایی قرار گرفته است.  بر اساس گزارش نشریه «بیلد» آلمان، باشگاه‌های بوروسیا دورتموند، آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام و بایرن مونیخ وضعیت هافبک آلمانی بانوی پیر را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً نشریه «گاتزتادلواسپورت» ایتالیا گزارش داده بود؛ دورتموندی‌ها حتی مذاکرات خود با یوونتوس برای انتقال امره جان به سیگنال ایدونا پارک را آغاز کرده‌اند و اگر حاضر به پرداخت رقم مورد نظر بانوی پیر شوند، او را جذب خواهند کرد. رقم مورد نظر یوونتوس بین 25 تا 30 میلیون یورو است و این در حالیست که جان در این فصل جزو مهره‌های اصلی بیانکونری نبوده و حتی نامش در فهرست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم قرار نگرفته است.

پاراتیچی: امره جان و دی‌شیلیو می‌توانند از یوونتوس بروند

هافبک پیشین لیورپول تابستان سال 2018 به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست اما در این فصل آنطور که باید و شاید نتوانسته نظر مائوریتزیو ساری را جلب کند و به همین دلیل خروج او از جمع تورینی‌ها در پنجره زمستانی محتمل است.

امره جان 26 ساله این فصل تنها در 8 بازی سری A ایتالیا (279 دقیقه) فرصت بازی برای یوونتوس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ منچستریونایتد دورتموند لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ منچستریونایتد دورتموند لیورپول بایرن مونیخ منچستریونایتد دورتموند لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد