Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ مدیرکل كمیته امداد فارس از ارسال 16 کامیون کمک‌های مردمی شامل اقلام ضروری و وجوهات نقدی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس امروز، 7 بهمن‌ماه از ارسال 16 کامیون کمک‌های مردمی شامل اقلام ضروری و وجوهات نقدی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان به ارزش 20 میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمک‌های ارسالی به مناطق سیل‌زده در قالب 16 کامیون شامل اقلام ضروری همچون مواد خوراکی- کنسروی، مواد بهداشتی، بخاری، پتو و پوشاک به ارزش 18 میلیارد و 670 میلیون ریال ارسال شد.
بذرافشان ادامه داد: همچنین کمک‌های نقدی مردم نیک‌اندیش استان نیز به ارزش یک میلیارد و 930 میلیون ریال جهت هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شده است.
وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی برای هم‌وطنان سیل‌زده همچنان ادامه دارد، در خصوص راه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: خیران استان به 2 روش نقدی و غیر نقدی می‌توانند کمک‌های خود را جهت هموطنان سیل‌زده به این نهاد تحویل دهند.
مدیركل كمیته امداد فارس افزود: هموطنان می‌توانند كمك‌های نقدری خود را به شماره حساب 0101273073000 یا شماره کارت مجازی 6037991899709376 نزد بانک ملی واریز كرده و یا کمک‌های غیر نقدی خود را به ادارات، پایگاه‌ها یا مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان فارس تحویل دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي كمك هاي مردمي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم باران‌های بهاری در استان احتمال سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در نقاط مختلف استان وجود دارد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، است و بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها امروز در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان و در بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود، دریای عمان نیز امروز مواج خواهد بود.

وی گفت: تا صبح امروز از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد که از ایستگاه‌های زاهدان ۳.۳ میلی‌متر، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰ میلی‌متر، زهک ۴.۶ میلی‌متر، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی‌متر باران گزارش شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در سطح استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد، که توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و همچنین استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.

کد خبر 747887

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز