Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:29:15 GMT

مربیان شهرخودرو، نیمه‌شب در دوحه!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۹۱۳

مربیان شهرخودرو، نیمه‌شب در دوحه!

قطری ها در صدور ویزای دستیاران مجتبی سرآسیایی کارشکنی کردند تا سرمربی شهرخودرو برای تمرین امروز خود دست تنها بماند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا قول انجام هماهنگی‌های لازم را برای بازی‌های شهرخودرو در دور پلی‌آف داده بود، پس از عبور مشهدی‌ها از سد الرفاع بحرین مشکلاتی برای کاروان این تیم به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که شهرخودرو قرار است امروز تنها تمرین خود را در ورزشگاه برگزاری مسابقه با السیلیه برگزار کند، مسئولان این کشور به جز کوزین ویزای هیچ یک از دستیاران مجتبی سرآسیایی را به موقع صادر نکردند تا مصطفی صداقت، رضا آریانیک و مسعود عالی‌پور از تیم مربیگری شهرخودرو نتوانند کاروان شهرخودرو را در سفر امروز صبح همراهی کنند.

 


به این جمع علی حمیداوی فرزند مالک باشگاه شهرخودرو را نیز باید اضافه کرد که به همراه دستیاران سرآسیایی در فرودگاه دوبی به سر برده و با پیگیری‌های صورت گرفته باشگاه، در نهایت زمانی ویزای خود را دریافت کرده‌اند که شهرخودرو عازم قطر شده و بنابراین با پرواز دیرهنگام هواپیمایی الجزیره به دوحه می‌رسند؛ زمانی که تیم در استراحت برای بازی فردای خود است.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران