Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلیمانی روز دوشنبه در حاشیه حضور در مجمع انتخابات هیات اسکواش همدان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های اسکواش تیمی بزرگسالان قهرمانی آسیا اواخر اسفندماه امسال در مالزی برگزار می شود و عزم اعضای تیم حضور پرتوان برای کسب نتایج مطلوب است.

وی اضافه کرد: کاروان کشورمان متشکل از ۱۳ دختر و پسر در این مسابقات حضور خواهد یافت و به توانمندی آنها اعتقاد ویژه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با اشاره به اینکه ۲ سال قبل تیم پسران کشورمان سوم و دختران پنجم آسیا شدند، گفت: هیچ یک از تیم های آسیایی تصور این نتایج خوب را نداشتند چرا که قبل از آن حتی جزو هشت تیم برتر هم صعود نمی کردیم.

وی بیان کرد: البته در دوره گذشته یک ماه اردوی تیم را در مالزی برپا کردیم اما اکنون با کمترین امکانات، حداقل ها را توانستیم برای آنها فراهم کنیم.

رییس فدراسیون اسکواش افزود: امیدواریم در مسابقات مالزی درخشش دوره گذشته را تکرار کنیم هر چند تیم ها با برنامه و توان بیشتری به میدان می آیند و به طور قطع عملکرد ما را به عنوان یک مدعی آنالیز می کنند.

سلیمانی جمعیت سازمان یافته ورزش اسکواش کشورمان را ۱۰ هزار ورزشکار برشمرد و گفت: این اسکواش بازان دارای شناسنامه و فعالت مستمر در سطح کشور هستند.

وی اظهار داشت: تنها استان بدون هیات اسکواش بوشهر است که به زودی فعالیت آن رسمیت پیدا می کند.

رییس فدراسیون اسکواش با اشاره به موفقیت های به دست آمده در مربیگری گفت: در ۶ دوره جهانی مربیگری اسکواش ، چهار مربی در بالاترین سطح این رشته ورزشی موفق به اخذ مدرک مربیگری شدند و از بین آنها سه مربی نیز به مدرسی ارتقا یافته اند.

وی برگزاری دوره مربیگری جهانی اسکواش را یکی از مهمترین برنامه های اجرایی فدراسیون در سال جاری برشمرد و افزود: این دوره بهمن ماه امسال در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و مدرس آن نیز سرمربی تیم ملی بزرگسالان است.

سلیمانی برگزاری مسابقات اسکواش در کورت مدرن بجنورد را از دیگر برنامه های مهم فدراسیون تا پایان سال دانست و گفت: این مسابقات در رده های سنی مختلف برگزار می شود و دارای رنکینگ جهانی آسیایی است.

رییس فدراسیون اسکواش کشور برای حضور در مجمع انتخابات رییس هیات همدان امروز دوشنبه به این استان سفر کرده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات انقلاب سرمربی تیم ملی مالزی اسکواش قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 ساله‌های عراق در شرایطی با شکست اندونزی در بازی رده‌بندی مسابقات آسیایی توانست جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست بیاورد که منتظر محمد هافبک مس رفسنجان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت.

این هافبک 22 ساله عراقی که به خاطر  حضور در مسابقات آسیایی چند بازی گذشته مس رفسنجان را از دست داد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در فصل جاری بوده است.

از این رو باشگاه مس رفسنجان با انتشار پوستری صعود عراق به المپیک پاریس را به منتظر محمد بازیکن خود تبریک گفت.

این هافبک عراقی به زودی به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کند. او باید در بازی های پایانی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد