Web Analytics Made Easy - Statcounter

از این هواپیما تنها تعداد ۴۰۰ فروند ساخته شده است و وظیفه این هواپیما جابه جایی افراد و افسران مهم نظامی و اطلاعاتی آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ساعتی قبل یک هواپیمای نظامی متعلق به وزارت دفاع آمریکا در کوه‌‌های افغانستان سقوط کرد.

این هواپیما از مدل bombardier e11a  است که قیمت آن بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون دلار (۵۰۰ میلیارد تومان) با قابلیت سفر بین قاره‌ای بدون توقف حتی برای سوختگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این هواپیما تنها تعداد ۴۰۰ فروند ساخته شده است و وظیفه این هواپیما جابه جایی افراد و افسران مهم نظامی و اطلاعاتی آمریکایی است.
گفتنی است تعداد ۱۰۰ نفر به بالا سرنشین این جت بودند و همگی در دم هلاک شدند که جسد‌های آنان در منطقه سقوط پراکنده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طالبان سقوط هواپیما هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یک پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» این کشور در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این زمینه درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، به نوشته شبکه ای بی سی نیوز، انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

به گفته این شبکه دلیل پرواز پهپادهای آمریکایی در سواحل یمن برای تضمین امنیت کشتی‌های تجاری و نظامی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند