Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار منطقه 19 از ارائه خدمات حمایتی و آموزشی به 150 کودک در مرکز پرتو این منطقه خبر داد. 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه بیان کرد: به منظور بهره مندی کودکان کار و بازمانده از تحصیل در مرکز پرتو ضمن برگزاری کلاس‌های آموزش درسی در این مرکز، از ابتدای سال تاکنون نیز 17 دوره مهارت آموزی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: توزیع لوازم التحریر و روپوش و نیز اجرای جشن‌های مناسبتی از جمله جشن روز کودک از دیگر خدمات این مرکز محسوب می‌شود. ضمن اینکه به مناسبت عید نوروز نیز خدمات حمایتی و جشن های ویژه‌ای برای این کودکان تدارک دیده شده است.

فریدی در ادامه به بخش دیگری از خدمات حمایتی این حوزه در قالب معرفی زوجین جوان به تالارهای یاس اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ضمن معرفی 79 زوج به تالارها برای استفاده از تخفیفات ویژه برگزاری مراسم عروسی، 17 زوج کم بضاعت نیز از جهیزیه و کمک جهیزیه بهره مند شده‌اند.

به گفته وی زوجین حمایت شده در بحث جهیزیه توسط مجمع خیرین منطقه معرفی و در بعضی موارد نیز از طریق مراجعه حضوری به اداره خدمات اجتماعی این حوزه شناسایی شده‌اند. 

این مسئول اظهار کرد: اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، ارائه خدمات درمانی و  توزیع بسته‌های کالا در مناسبت‌ها از دیگر اقدامات حمایتی انجام شده ویژه افراد کم بضاعت است.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: کودکان کار مرکز پرتو معاون شهردار منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین خلعتی ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز خرید گندم شبانکاره شهرستان دشتستان بیان کرد: آغاز فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط این شرکت از سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بود و امسال دومین سال فعالیت این مرکز است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر افزود: با توجه به برنامه‌های الگوی کشت در جهت افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم در این منطقه، تجهیز این مرکز خرید نقش مؤثری در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه خواهد داشت و مورد استقبال قرارگرفته است.

وی گفت: این مرکز خرید واقع در اراضی روستای دهداران با وجود انبار سه هزار تنی و فراهم شدن شرایط اولیه آماده ارائه خدمت به کشاورزان منطقه شده است که در ادامه فعالیت نیاز مند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالته، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.

وی با اشاره به پیش بینی‌های شرایط جوی خواستار توجه و دقت بیشتر در جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری محصول توسط عوامل خرید و لزوم تسریع در حمل و جمع آوری گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به مراکز ذخیره سازی سرپوشیده شد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر در جریان این بازدید با اعضا هیأت مدیره شرکت و مدیر عامل شرکت دیدار و راهکارهای بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش نقش شرکت در ارائه نهاده‌ها و کمک به افزایش کارایی تولید در قالب تشکل‌های را تبیین و ارکان شرکت با اعلام آمادگی همکاری به ارائه نظرات پرداخت.

کد خبر 6099413

دیگر خبرها

  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟