Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از حمایت‌های معیشتی ساعت ۲۴ فردا شب (۸ بهمن) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از حمایت‌های معیشتی ساعت ۲۴ فردا شب (۸ بهمن) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد. بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

طبق اعلام وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

این در حالی است که یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

اما طبق آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس قرار بر این است که از سال آینده پرداخت یارانه نقدی و معیشتی طی یک مرحله انجام شده و به ازای هر نفر ۷۲ هزار تومان پرداخت شود.

در حال حاضر  حدود ۷۸ میلیون نفر یارانه نقدی و از بین آنها ۶۰ میلیون نفر کمک معیشتی دریافت می کنند که در سال آینده به مجموع ۷۸ میلیون نفر یارانه یکسان اختصاص پیدا می کند.

انتهای پیام/4141/

منبع: آنا

کلیدواژه: یارانه معیشت 74 میلیون یارانه بگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهادهای مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می رسد که آنها قصد دارند تا بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را طی روزهای آینده به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت های لیگ برتر را از سر بگیرند.

در جلسه ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی ها واریز شود.

دیگر خبرها

  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • «هدیه روز معلم» امسال چیست و کی به حساب فرهنگیان واریز می‌شود؟
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم